خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی استانداری مرکزی:

تأخیر در راه‌اندازی کمپ ماده 16 استان مرکزی پذیرفتنی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۸۲۳۹

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: تأخیر در راه‌اندازی کمپ ماده 16 در این استان به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و در این راستا متولیان امر باید در اسرع وقت نسبت به تعیین تکلیف این مرکز با جدیت اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام نظری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان مرکزی در اراک، افزود: اینکه کمپ ماده 16 در این استان پس از 2 سال پیگیری مستمر هنوز به نتیجه نرسیده، جای شرمندگی دارد. این موضوع نشان از ناکارآمدی دستگاه‌های دخیل دارد.

وی با تأکید بر اینکه باید وضعیت کمپ ماده 16 استان مرکزی هر چه سریعتر به سرانجام برسد، ادامه داد: مأموران پلیس در راستای مبارزه با موادمخدر هر روز جان با ارزش خود را تقدیم می‌کنند، اما هنوز راه‌اندازی کمپ ماده 16 این استان توفیقی نداشته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی اظهار داشت: تاکنون نشست‌های مختلفی در خصوص ساماندهی وضعیت کمپ ماده 16 در این استان برگزار شده اما فایده‌ای نداشته و این آخرین هشدار است که به دستگاه‌های مربوطه داده می‌شود.

نظری تصریح کرد: از سوی دیگر سرقت تجهیزات کمپ ماده 16 استان مرکزی پیش از بهره‌برداری از آن پذیرفتنی نیست و اداره‌کل بهزیستی استان باید پاسخگو باشد. شنیده‌ها حاکی از آن است که 10 میلیارد ریال تجهیزات این مرکز سرقت شده است.

وی بیان داشت: سرقت‌ها و خسارت‌های ایجاد شده در ساختمان کمپ ماده 16 استان مرکزی باید با جدیت پیگیری شود، زیرا این مرکز با پول بیت‌المال ایجاد شده است و سئوال اینجا است که آیا از اموال خود هم به همین شکل نگهداری می‌کنیم؟!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تأکید کرد: دستگاه قضایی استان در واگذاری ساختمان کمپ ماده 16 در این استان مجاهدت به خرج داد. همچنین زحمات زیادی کشیده شد تا این مرکز توسط شهرداری اراک تجهیز شود. اما در حال حاضر وضعیت پیش آمده برای این مرکز به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز