خبرگزاری کار ایران

سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه:

طرح توسعه مرکز بهداشت‌سرای مهمانشهر شهید ناصری ساوه به بهره‌برداری رسید

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۳۵۸۶

سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی شهرستان ساوه گفت: کمک 31 میلیارد ریالی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان به بار نشست و در این راستا طرح توسعه مرکز بهداشت‌سرای مهمانشهر شهید ناصری شهرستان ساوه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود کریمی در مراسم بهره‌برداری از طرح توسعه مرکز بهداشت‌سرای مهمانشهر شهید ناصری شهرستان ساوه، افزود: این مجموعه به منظور رسیدگی به امور بهداشتی و درمانی اتباع افغان ساکن در این مهمانشهر احداث شده است.

وی با بیان اینکه طرح توسعه این مرکز با 210 متر مربع زیر بنا اجرایی شده است، ادامه داد: کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، برای ساخت این مجموعه 28 میلیارد ریال و تجهیز آن 3 میلیارد ریال اعتبار هزینه کرده است.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی شهرستان ساوه اظهار داشت: در این مجموعه خدماتی از جمله آزمایشگاه، مامایی، روانپزشکی، واحد تغذیه سلامت، مجموعه آموزشی سلامت و بهداشت خانواده، به مرکز بهداشت‌سرای مهمانشهر شهید ناصری شهرستان ساوه اضافه شده است.

کریمی تصریح کرد: حدود 6000 نفر در قالب حدود 1100 خانواده از مهاجرین افغانستانی در مهمانشهر شهید ناصری شهرستان ساوه از خدمات بهدشتی و درمانی که در بهداشت‌سرای این مهمانشهر ارائه می‌شود، بهره‌مند می‌شوند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز