خبرگزاری کار ایران

بهره‌مندی بیش از 30 هزار نفر از آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۱۲۸۲

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 30 هزار و 579 نفر با حضور در آموزشگاه‌های این اداره‌کل، آموزش‌های مهارتی و توانمندی فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حمیدرضا رستمی افزود: از این تعداد 22 هزار و 66 نفر در بخش دولتی آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فرا گرفته‌اند که فرایند آنها به‌ صورت ثابت، سیار شهری، برگزاری در ندامتگاه‌ها، پادگان‌ها، بخش روستایی، صنایع و جوار دانشگاهی بوده است.

وی ادامه داد: همچنین از تعداد افراد عنوان شده، 8513 نفر نیز در بخش خصوصی آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای را فراگرفته‌اند که شاخه فعالیت بخش خصوصی شامل کشاورزی، صنعت، فرهنگ و هنر و خدمات است.

مدیرکل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان مرکزی با اشاره به افزایش 26 درصدی تعداد شرکت‌کنندگان در دوره‌های مهارت‌های فنی‌وحرفه‌ای استان، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 3285 دوره آموزشی در آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای دولتی و خصوصی به مهارت‌آموزان آموزش داده شد.

رستمی با اشاره به اینکه 285 حرفه‌ مهارت‌آموزی در استان مرکزی تدوین شده است، تصریح کرد: در راستای توسعه مهارت‌آموزی 510 کارگاه آموزشی در استان راه‌اندازی شده که در این کارگاه‌ها 285 حرفه مهارتی تدوین شده آموزش داده می‌شود.

وی بیان داشت: اداره‌کل آموزش فنی‌وحرفه‌ای استان مرکزی با 390 آموزشگاه آزاد و 120 مرکز دولتی، فرایندهای متعدد آموزش مهارت‌های مختلف را در استان برعهده دارد و به متقاضیان این آموزش‌ها را ارائه می‌دهد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز