خبرگزاری کار ایران

شهردار اراک:

اول خرداد ماه سال ۹۳، پنج تقاطع غیرهمسطح شهر اراک به بهره برداری خواهد رسید

کد خبر : ۱۲۷۵۴۴

پیمانکار پروژه‌های در دست احداثشهرداری در پی تغییراتی که در سمت‌ها و مسوولان استان ایجاد شده بود در ادامه و انجام پروژه‌ها دچار تردید شده بود.

ایلنا: در حالی که مدتی‌ست پروژه‌های احداثتقاطع غیر همسطح شهر اراک با روند کندی پیش رفته و حتی برخی از آن‌ها تعطیل شده و نشانی از عملیات اجرایی وجود ندارد و به دنبال آن شهردار اراک نیز چندی پیش ضمن اخطار به پیمانکار پروژه‌های تقاطع غیرهمسطح شهر اراک که مطابق قرار داد که باید این پروژه‌ها را در آبان ماه سال جاری به اتمام رسانده و به شهرداری تحویل می‌داد، تاکید کرده بود چنانچه پیمانکار، شهر را به بازی بگیرد خلع پیمان می‌کنیم و قرارداد هم طبق قانون فسخ خواهد شد. اما پس از این کش و قوس‌ها، در جلسه‌ای که هفته گذشته در شورای شهر برگزار شد اول خرداد ماه سال آتی به عنوان آخرین فرصت برای اتمام پروژه‌های تقاطع‌های غیرهمسطح شهرداری اراک اعلام شد.
محمد ابراهیم عباسی شهردار اراک در گفتگو با خبرنگار ایلنا در اراک ضمن اعلام این مطلب گفت: پیمانکار پروژه‌های در دست احداثشهرداری در پی تغییراتی که در سمت‌ها و مسوولان استان ایجاد شده بود در ادامه و انجام پروژه‌ها دچار تردید شده بود.
وی با اشاره به اینکه از زمان تغییر استاندار، شهردار و اعضای شورای شهر این پروژه‌ها تقریبا به تعطیلی کشیده شده بودند افزود: با پیگیری‌های انجام شده جلسات متعددی با حضور استاندار مرکزی و اعضای شورای شهر و همچنین پیمانکار پروژه‌ها برگزار شد که این جلسات منجر به شناخت طرفین از یکدیگر شد و همچنین به این مهم انجامید که پیمانکار اطمینان حاصل کرد که مسوولین جدید استان همگی بر اجرای این پروژه‌ها تاکید کرد.
شهردار اراک با بیان اینکه در برنامه‌ها پیش‌بینی شده بود که کار احداثپروژه‌ها تا پایان آبان ماه باید به اتمام می‌رسید و این امر میسر نشدعنوان کرد: طبق جلساتی که آخرین جلسه دیروز با حضور استاندار، معاون عمرانی، رییس شورای شهر و پیمانکار پروژه‌ها برگزار شد، زمانبندی جدیدی برای اتمام کار پروژه‌ها به تصویب رسید و مقرر شد که تا اول خرداد ماه سال آینده کلیه پروژه‌ها اتمام و به بهره‌برداری برسد.
محمد ابراهیم عباسی با بیان این مطلب که قرارداد بین شهرداری اراک و شرکت مذکور سی آبان ماه به پایان رسیده است، افزود: بر اساس همین قرارداد باید پیمانکار به تعهدات خود عمل کرده و کار را باسرعت بیشتری انجام دهد.
وی گفت: در حالی که اخیرا این پیمانکار تمام پروژه‌ها را نیمه کاره‌‌ رها کرده و به نوعی کار‌ها را زخمی نموده است بنابراین نمی‌توان انتظار داشت که شهرداری هم مثل گذشته عمل کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز