خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی خبر داد؛

بازگشت 31 واحد صنعتی راکد استان مرکزی به چرخه تولید

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۳۰۱۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، 31 واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل استان مرکزی به چرخه تولید بازگشتند. با بازگشت این واحد به چرخه کار و تولید دست کم بیش از 550 فرصت شغلی در استان مرکزی احیا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید جعفری کرهرودی افزود: این واحدهای تولیدی و صنعتی، طی سالیان گذشته به دلیل مشکلاتی نظیر فرسودگی ماشین آلات، نبود مواد اولیه، کمبود نقدینگی و سرمایه در گردشگری از چرخه تولید کنار رفته بودند. 

وی ادامه داد: با شناسایی این واحدها و عارضه‌یابی مشکلات آنها توسط نهادهای مسئول شامل شرکت شهرک‌های صنعتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت، حمایت‌های لازم در این خصوص انجام و این واحدهای تولیدی به چرخه تولید بازگشتند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: کمک به تأمین مواد اولیه و تأمین سرمایه در گردش با ارائه تسهیلات بانکی و جذب سرمایه گذاران جدید و حل اختلافات مدیریتی از جمله فعالیت هایی بوده که موجب بازگشت این واحدها به چرخه تولید شده است.

جعفری کرهرودی تصریح کرد: هم اکنون نیز 183 واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل در استان مرکزی شناسایی شده و مقدمات بازگرداندن آنها به چرخه تولید فراهم شده است. از سویی دیگر سال گذشته نیز 159 واحد تولیدی و صنعتی راکد و تعطیل استان مرکزی به چرخه تولیدی بازگشتند.

وی بیان داشت: بانک ها، دستگاه‌های خدمات رسان، مجموعه امور مالیاتی و بیمه تأمین اجتماعی و دادگستری، نقش مهمی در احیای واحدهای تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد در استان مرکزی داشتند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز