خبرگزاری کار ایران

خدایی سوری در تذکر شفاهی:

جاده‌های روستایی لرستان قتلگاه است

کد خبر : ۱۶۶۲۶۲

پولی که دست بدهکاران بانکی است و به‌عنوان بخش خصوصی با آن مانور می‌دهند برای ملت است، ملتی که برای ۴ میلیارد دلار خود را به سختی می‌اندازد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه جاده‌های روستایی لرستان قتلگاه است، گفت: دولت حداقل اگر برای بیکاری این استان کار نمی‌کند، در قتل مردم شریک نباشد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الله خدایی سوری در نشست علنی امروز(چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی از قوه قضائیه خواست اسامی بدهکاران کلان بانکی را اعلام کند.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی افزود: پولی که دست بدهکاران بانکی است و به‌عنوان بخش خصوصی با آن مانور می‌دهند برای ملت است، ملتی که برای ۴ میلیارد دلار خود را به سختی می‌اندازد.

وی افزود: درست نیست که ۸۰ هزار میلیارد تومان از پول مردم را ببرند و به خاطر مصالح سیاسی پرونده آن را بسته نگه دارند، دست‌اندرکاران باید بدانند نمی‌توانند فردا جواب مردم را بدهند.

این نماینده مردم در مجلس نهم در تذکری به وزیر راه و شهرسازی گفت: ما هم دوست داریم شما از تپه‌های سرسبز عباس‌آباد تهران حرکت کنید و جاده‌های روستایی ما را ببینید، جاده‌های روستایی لرستان قتلگاه است.

خدایی سوری با اشاره به اینکه لرستان بالاترین رتبه بیکاری را دارد گفت: دولت حداقل اگر برای بیکاری این استان کار نمی‌کند، در قتل مردم شریک نباشد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری خطاب به وزیر نیرو با بیان اینکه ۲۷۵ روستای شهرستان دلفان فاقد آب آشامیدنی است، تصریح کرد: شما در روز رأی اعتماد وعده دادید برای پمپاژ آب‌های کشاورزی فیض‌آباد و سد تاج‌امیر اقدام کنید، لازم است به قول خود عمل کنید.

وی خطاب به وزیر با بیان اینکه به اصول اخلاقی پایبند باشید و تحت فشارهای سیاسی مسئله آب را سیاسی نکنید، گفت: شما تسلیم استان‌هایی که بیشترین فشار را به شما می‌آورند، می‌شوید و استان‌های دیگر را از یاد برده‌اید، این شیوه مدیریت و توزیع آب به درد مردم نمی‌خورد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه در تذکری به بانک‌ها نسبت به معطل ماندن وام ازدواج ثبت‌نام شدگان گفت: این چه شیوه‌ای است که جوانان را به ازدواج تشویق می‌کنیم ولی تسهیلاتی برای آنها در نظر نمی‌گیریم و حداقل معیشت را برای آنها تامین نمی‌کنیم؟

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز