خبرگزاری کار ایران

بدری در تذکری به رئیس جمهور:

آقای رئیسی آشفتگی‌های بازار و گرانی‌های افسار گسیخته را چه زمانی مهار خواهید کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۹۷

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم خطاب به رئیس جمهور با بیان اینکه آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را کی مهار خواهید کرد، گفت: مردم زیر بار فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند و هر روز با این وضعیت نابسامان مدیریتی در کشور در حال از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی هستیم.

به گزارش ایلنا، صدیف بدری در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۴ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به رئیس جمهور، گفت: آشفتگی های بازار و گرانی های افسار گسیخته را کی مهار خواهید کرد؟ مردم زیر بار فشارهای اقتصادی کمر خم کرده اند و هر روز با این وضعیت نابسامان مدیریتی در کشور در حال از دست رفتن اعتماد عمومی و سرمایه های اجتماعی هستیم.

وی ادامه داد: سرکلاف سردرگمی های دولت در اولویت های مردم کجاست؟ آشفتگی های روزانه در بازار ارز ناشی از چیست؟ مردم پاسخ این سوالات را در زندگی و امورات جاری خود می خواهند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم افزود: نمی شود با گفتار درمانی و شعار کشور را اداره کرد، باید تحول جدی در مورد تصمیم گیری های اقتصادی توسط دولت ایجاد شود تا با سیاست گذاری های صحیح شاهد کاهش التهابات بازار و کنترل آن باشیم. مگر نه این است که دولت باید تدبیر و اتخاذ تصمیم درست هزینه ها را کاهش دهد و به دستاوردها بیافزاید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز