خبرگزاری کار ایران

نماینده بناب در گفتگو با ایلنا:

شکست در انتخابات ریاست جمهوری علت حمله به مذاکره‌کنندگان است

asdasd
کد خبر : ۱۵۸۷۹۰

منتقدان مذاکرات کنونی ۵ سال مسئولیت مذاکرات را برعهده داشتند اما هیچ کاری نکردند و آنها باید به یاد آورند که کشور را تا چه مرحله ای به پیش بردند / منتقدان باید توجه کنند در گام نخست از رهبری جلو نزنند و از اصل مذاکرات حمایت کنند.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در بیان علل حمله برخی از مخالفان به مذاکرات هسته‌ای گفت: گروهی که در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری ناکام مانند هنوز از شوک ریاست جمهوری روحانی خارج نشده‌اند و پس از ۲۴ خرداد بیش از آنکه از منظر منافع ملی به مسائل نگاه کنند جنبه منافع گروهی را مدنظر قرار می‌دهند و این مهم‌ترین علت سنگ اندازی مخالفان است.

حجت الاسلام والمسمین رضا باقری بنابی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به موافقت کلیت نظام با ادامه مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: مسئولان اصلی نظام با جدیت از مذاکرات حمایت می‌کنند، اما همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آن خوشبین نیستیم.

وی افزود: مقام معظم رهبری تا کنون از هیچکدام از تیم‌های مذاکره کننده به این خوبی حمایت نکرده است و در دیدار با مسئولان و کار‌شناسان سازمان انرژی اتمی باز هم اعلام کردند که مذاکرات بایستی ادامه یابد.

نماینده مردم بناب در ارزیابی خود از مواضع مخالفان مذاکرات گفت: منتقدان باید توجه کنند در گام نخست از رهبری جلو نزنند و از اصل مذاکرات حمایت کنند، اما اگر در جایی انتقادی دارند ضمن در نظر گرفتن انصاف آن را مطرح کنند.

وی در بیان علل تخریب مذاکرات و مذاکره کنندگان اذعان داشت: گروه و جبهه‌ای که در انتخابات سال گذشته ریاست جمهوری ناکام مانند هنوز از شوک ریاست جمهوری روحانی خارج نشده‌اند و پس از ۲۴ خرداد بیش از آنکه از منظر منافع ملی به مسائل نگاه کنند جنبه منافع گروهی را مد نظر قرار می‌دهند و این مهم‌ترین علت سنگ اندازی مخالفان است.

نایب رییس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی ادامه داد: این گروه خاص از کارشان نتیجه‌ای نمی‌گیرند زیرا مقام معظم رهبری همواره از مذاکره کنندگان حمایت کرده‌اند و باید توجه داشته باشند که دیگر راه خود را ادامه ندهند به منافع ملی فکر کنند تا اینکه به منافع شخصی و گروهی بیاندیشند.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان اینکه مخالفان مذاکرات هسته‌ای باید از تاریخ عبرت بگیرند، گفت: همین منتقدان مذاکرات کنونی ۵ سال مسئولیت مذاکرات را برعهده داشتند اما هیچ کاری نکردند و آن‌ها باید به یاد آورند که کشور را تا چه مرحله‌ای به پیش بردند اما اکنون با گذشت ۶ ماه می‌بینیم گره‌هایی از مسئله هسته‌ای باز شده است و در هرصورتی حتی اگر مذاکرات هم به نتیجه نرسد گره‌هایی باز می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز