خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم لرستان در تذکری شفاهی:

دستگاههای مربوطه پیگیر ترویج وهابیت باشند

کد خبر : ۱۴۰۴۷۵

وزیر آموزش و پرورش باید ماشین ارزش زدایی خویش که با هدف حذف افراد و مسئولان ولایتمدار و ارزشی و صرفاً به جرم نداشتن سابقه اصلاح طلبی ادامه دارد، متوقف کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در تذکری به وزیر آموزش و پرورش درباره تسامح و ترویج افکار وهابی و توزیع قرآن‌هایی با ترجمه وهابیت، تصریح کرد: قطعا این اقدامات نمی‌تواند تصادفی باشد، از این رو دستگاه‌های مربوطه باید برای پیگیری این موضوع ورود کنند.

به گزارش ایلنا، ابراهیم آقامحمدی در نشست علنی امروز - سه شنبه - مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با تقدیر و تشکر از اظهارات علی جعفری فرمانده شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: صحبت‌های فرمانده شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابل رجزخوانی سردمداران نظام سلطه بار دیگر به روحیه انقلابی ملت ایران طراوتی بخشید، از طرف دیگر استکبار بداند انقلاب همچنان زنده است و به راه خود ادامه می‌دهد و فرزندان امام و رهبری رویارویی مستقیم با یاران استکبار را آرزوی همیشگی و رسالت خود می‌دانند.

نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تشکر از صحبت‌های دکتر روحانی که جان کری را مجبور به موضع گیری کرد، باید بگویم نرخ بیکاری جوانان لرستان با استناد به آمار مرکز آمار بالای ۵۰ درصد است و فقط حدود ۱۶۰ هزار تحصیلکرده در مقطع لیسانس و فوق لیسانس بیکار در لرستان وجود دارد و بیش از ۲ برابر این آمار تحصیلکرده در مقطع فوق دیپلم، دیپلم و زیر دیپلم بیکار هستند، لذا جوانان لرستان از منتشور حقوق شهروندی تنها اشتغال را طلب می‌کنند.

وی در تذکری به وزیر آموزش و پرورش درباره تسامح و ترویج افکار وهابی و توزیع قرآن‌هایی با ترجمه وهابیت، تصریح کرد: قطعا این اقدامات نمی‌تواند تصادفی باشد، از این رو دستگاه‌های مربوطه باید برای پیگیری این موضوع ورود کنند.

آقامحمدی افزود: از طرف دیگر وزیر آموزش و پرورش باید ماشین ارزش زدایی خویش که با هدف حذف افراد و مسئولان ولایتمدار و ارزشی و صرفاً به جرم نداشتن سابقه اصلاح طلبی ادامه دارد، متوقف کند. از طرف دیگر درباره توافق نامه ژنو ۳ واهمه داریم که تیم مذاکره کننده که از فرزندان انقلاب هستند، کیاست، درایت و شجاعت خود را توأمان به کار نگیرند و به حقوق اساسی ملت لطمه وارد شود، از این رو از صحبت آنان مبنی بر شفاهی بودن توافق نامه ژنو ۳ و غیرقابل انتشار بودن آن تلقی می‌شود که این یک نوع توجیه جهت پنهان کردن مسائل است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه محور‌ها و متن توافق نامه ژنو ۳ هنوز برای نمایندگان و مردم شفاف نیست، گفت: وزارت امور خارجه باید متن این توافق نامه را با هر اسمی که می‌خواهد به صورت رسمی به مجلس ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز