خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

مالیات واحدهای متضرر نیازمند تجدیدنظر است

asdasd
کد خبر : ۹۶۷۱۱۳

مالیات واحدهای متضرر نیازمند تجدیدنظر است استاندار مازندران گفت: برخی موارد غیر قابل پیش‌بینی که سبب وقفه در تولید شده و معافیت مالیاتی برای واحدها لحاظ نمی‌شد مقرر گردید که تجدید نظر شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، احمد حسین‌زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان با اشاره به مشکلات فراروی واحدهای صنعتی اظهار کرد: با بررسی‌های لازم فرآیند تولید، تاب‌آوری صنایع و واحدهای تولیدی نسبت به شرایط و مشکلات در استان احصاء می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث معافیت مالیاتی در برخی واحدها و صنایع که در این مورد مشکل داشتند و پروانه بهره برداری دریافت می کردند، یک سری موارد غیر قابل پیش‌بینی که وقفه‌ای در تولید ایجاد می‌کرد و معافیت محسوب نمی شد مقرر گردید که تجدید نظر شود.

حسین‌زادگان با اشاره به اینکه دولت برای بخش کشاورزی مزیت‌هایی را قائل شد تا در رفع مشکلات کشاورزی موثر باشد، بیان کرد: اساسا مصوبه و تاکید دولت براین است که شرکت‌های خدمات رسان آب، برق و گاز تحت هیچ شرایطی اجازه قطع زیرساختهای واحدهای تولیدی را ندارند و اگر مشاهده شود برخورد قانونی می‌شود.

وی ادامه داد: البته این شرکتها نیز خودگردان هستند و باید حقوق  و هزینه‌های جاری خود را پرداخت کنند و این معافیت‌ها شامل حال واحدهایی که توانایی پرداخت دارند نمی‌شود.

استاندار مازندران در پایان گفت: تمامی کسب و کارها و واحدها علیرغم مشکلاتی که از قبل داشتند، اکنون در شرایط کرونایی مشکلاتشان مزید بر علت شده که تلاش ما این است تا بحث کرونا را در تصمیم‌گیریها لحاظ کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز