خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۲۲ مرکز مهر خانواده در استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۶۷۴۶

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: مرکز مهر خانواده در استان‌ها راه اندازی شد تا ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام انجام شود و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین موسوی گفت: هم اکنون ۲۲ مرکز مهرخانواده دراستان درحال فعالیت هستند و ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز درسال گذشته وارد شد وتعداد ملاقات های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته  ۲هزار و ۳۴۳ مورد بوده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران همچنین به فعالیت مراکز مشاوره خانواده قوه قضاییه دراستان اشاره کرد و افزود: ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری استان مازندران است وبی شک  مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهاد‌های مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و موثر باشند.

حجت الاسلام موسوی گفت: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴ هزارو ۴۱۴ فقره پرونده‌ از محاکم دادگستری استان به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است و تعداد ۱۲۳هزار‌ و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرارگرفت و از این تعداد ۲ هزارو ۸۹۵ فقره پرونده‌ منجر به سازش شده است که شمال ۲۳ درصد ازپرونده‌های طلاق بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز