خبرگزاری کار ایران

استاندار، در دیدار ورزشکاران و مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی مازندرانی؛

باید برای اعتلای ورزش های قهرمانی، پهلوانی و حرفه ای برنامه داشت

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۹۴۱

استاندار مازندران با ورزشکاران و مدال آوران المپیکی و پارالمپیکی مازندرانی دیدار کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استانداری، ربیع فلاح جلودار در این دیدار با اشاره به این که آوردگاه المپیک، عرصه نمایش اقتدار ورزش هر کشور است، یاد آور شد: به همه ورزشکاران مازنی حاضر در مسابقات ریو افتخار می کنیم، چرا که با همت خود ضمن حفظ روحیه و اخلاق پهلوانی در این آوردگاه بزرگ به مبارزه پرداختند.

استاندار، با بیان این که اعتقاد و ارزش اسلامی، مهم ترین مساله ای است که ورزشکاران ما به تاسی از مولای متقیان و حضرت سید الشهدا (ع) به آن مزین هستند، گفت: باید برای اعتلای ورزش های قهرمانی، پهلوانی و حرفه ای برنامه داشت و کاستی ها را در این حوزه ها رفع کرد.

مقام عالی دولت در مازندران، با اشاره به این که ورزش مازندران سهم بزرگی در افتخار آفرینی برای ایران اسلامی دارد، تصریح کرد: با ایجاد فضاهای ورزشی جدید و مورد نیاز برخی از مهم ترین این کمبودها رفع خواهد شد.

ربیع فلاح، با بیان این که بنده خود را عضوی از خانواده بزرگ ورزش می دانم و در این راه از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهم کرد، خاطر نشان ساخت: ورزشکاران، ارزش های جامعه ما هستند و همگان باید در تکریم و تجلیل از آنان اهتمام نمایند.

استاندار، با اشاره به این که کاری که ورزشکاران ما در ریو انجام دادند، آبرو و حیثیت برای مردم و نظام به ارمغان آورد و شما در دل مردم ایران اسلامی و مازندران ولایی جای دارید، افزود: ورزشکاران سرمایه هایی هستند که پس از دوره ورزشی و قهرمانی، می توانند در عرصه های مربی گری و مدیریت ورزش کشور ایفای نقش نمایند.

در این دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان و برخی از ورزشکاران حاضر در جلسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و از حمایت همه جانبه استاندار مازندران تشکر کردند.

ایجاد کمپ ها و سالن های ورزشی مناسب از انتظارات جدی قهرمانان المپیک و پار المپیک از استاندار مازندران و مدیران ورزش استان بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز