خبرگزاری کار ایران

انتخاب پروژه کارشناس مازندرانی به عنوان پروژه نهایی مسابقات جهانی مهارت 2017 در ابوظبی

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۹۳

از میان پروژه های پیشنهادی در رشته جوشکاری جهت اجرا در مسابقات جهانی مهارت که در ابوظبی امارات برگزارخواهد شد ، پروژه صادقی به عنوان پروژه برتر انتخاب و در مسابقات مذکور جهت اجرا ارائه خواهد شد.

به گزارش ایلنا،ژاله عمرانی مدیر دفتر مسابقات ملی و بین المللی مهارت از پذیرش پروژه پیشنهادی کارشناس جوشکاری ایران ومربی آموزش فنی وحر فه ای مازندران ،کامیار صادقی به عنوان پروژه انتخابی مسابقات جهانی مهارت در ابوظبی امارات در سال 2017  خبر داد.

بنا به این گزارش وی افزود: از میان پروژه های پیشنهادی در رشته جوشکاری جهت اجرا در مسابقات جهانی مهارت که در ابوظبی امارات برگزارخواهد شد ، پروژه صادقی به عنوان پروژه برتر انتخاب و در مسابقات مذکور جهت اجرا ارائه خواهد شد.

کامیار صادقی مربی رشته جوشکاری مرکز 22 بهمن ساری  و کارشناس مسئول 6 دوره مسابقات ملی مهارت، تجربه 4 دوره حضور در مسابقات جهانی مهارت را در کارنامه دارد که در دو دوره آن (2013 آلمان و 2017 ابوظبی) طرح پیشنهادی ایشان بعنوان طرح برتر برای اجرا انتخاب شده است.

لازم به ذکر است که در هر دوره از مسابقات جهانی مهارت، کارشناسان رشته های مختلف پروژه های پیشنهادی خود را ارائه می کنند که پس از بررسی و رای گیری، پروژه برتر جهت اجرا در دوره بعدی انتخاب می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز