خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران:

طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری اسرائیل غاصب را در هم شکست

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۵۵۹

عزیز زاده گرجی گفت: طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری اسراییل غاصب را در هم شکست و هزاران نفر از نیروهای رژیم جعلی صهیونیستی کشته و زخمی شدند و خط بطلانی بر افسانه شکست ناپذیری اسرائیل کشیده شد.

به گزارش ایلنا، قاسم عزیز زاده گرجی امروز در جمع راهپیمایی کنندگان روز قدس شهرستان میاندورود گفت: مساله فلسطین همواره از اولویت‌های سیاست خارجی حضرت امام بود و اقدام آگاهانه حضرت امام در راستای نام‌گذاری روز قدس در آغازین ماه‌های انقلاب ستودنی است.

وی افزود: راهپیمایی روز قدس به‌واسطه این موضوع و تبیین مقام معظم رهبری هر سال پررنگ تر و با شکوه‌تر از قبل برگزار می‌شود و در تمام جهان تداوم و گسترش یافته است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران یادآور شد: خیزش و خروش مردم در راهپیمایی روز قدس توسط رسانه‌های جمعی به درستی اطلاع رسانی شود و جهان این خروش عظیم را خواهد دید.

عزیز زاده گرجی گفت: موضوع فلسطین دارای ارزش و جایگاه والایی است و رهبری اهتمام ویژه بر این‌ مساله داشتند.

وی افزود: وجود مسجدالاقصی و سرزمینی که جایگاه پیامبران الهی بود و قبله اول مسلمانان و محل معراج‌ پیامبر بود از ارزش بالایی برخوردار است و برای دشمنان اسلام و ادیان الهی مهم، مسجدالاقصی و بیت‌المقدس برای حضور در این سرزمین و گسترش سرزمینی مهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: آنچه امروز در غزه به‌واسطه رزمندگان اسلام اتفاق می افتد، روحیه انقلابی برگرفته از روحیات شهدای عزیز ما و اراده مردم و نظام و انقلاب اسلامی و سردار سلیمانی است.

عزیززاده گرجی افزود: از دستاوردهای مهم طوفان الاقصی ، کاهش ۷۰ درصدی مهاجرت به اسراییل و اوج مهاجرت معکوس در سرزمین اشتغالی است که موجب افزایش اختلافات در بین‌ سران رژیم صهیونیستی و ارتش و دستگاه‌های امنیتی شد.

وی افزود:طوفان الاقصی افسانه شکست ناپذیری اسراییل غاصب را در هم شکست و هزاران نفر از نیروهای رژیم جعلی صهیونیستی کشته و زخمی شدند و خط بطلانی بر افسانه شکست ناپذیری اسراییل کشیده شد.

عزیززاده گرجی، حمله بی رحمانه رژیم صهیونیستی در سوریه و اقدامات جنایتکارانه، ناشی از جنون رژیم غاصب اسراییل است و نشانه‌های نابودی و شکست این رژیم است.

وی افزود: غزه و حوادث و جنایات اتفاق افتاده در آن موجب بیداری جهان در  رابطه با شناخت چهره پلید و جنایتکار اسرائیل غاصب شد.

عزیز زاده گرجی یادآور شد: پیروزی های پیاپی امت اسلام علیه کفر و استکبار، سلطه و صهیونیست حاصل بیداری اسلامی و پیوند معنادار با روز جهانی قدس است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: دشمن تلاش کرد که فلسطین‌ مساله اصلی و اول خود فلسطین نباشد و اعراب و برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی هم کمک کردند و نه تنها اینچنین نشد، بلکه مساله اول منطقه و جهان شد و دفاع از فلسطین دفاع از حقیقت است.

وی افزود: امروز مبارزه‌ با اسراییل، مبارزه با کفر، استکبار و نظام سلطه است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز