خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری مازندران هشدار داد؛

برخورد سریع و قاطع با متخلفان انتخاباتی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۱۶۳

رئیس کل دادگستری مازندران، خطاب به افرادی که در اندیشه تخلف و ارتکاب جرم در فرایند برگزاری انتخابات هستند هشدار داد که با تخلفات احتمالی برخورد سریع، قاطع و قانونی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق اکبری در حاشیه حضور در انتخابات ۱۱ اسفندماه، با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور در انتخابات، گفت: اهمیت مشارکت در انتخابات به قدری است که رهبر معظم انقلاب نیز حضور در این انتخابات را بسیار ضروری دانستند و قطعاً این حضور گسترده مردم باعث ایجاد امید در دوستان و همچنین یاًس و شکست بدخواهان نظام و انقلاب خواهد بود.

وی افزود: انتخابات نماد دموکراسی و مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و مردم به واسطه حضور در پای صندوق‌های رای در سرنوشت خود تاثیرگذار هستند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: فرایند انتخابات با توجه به اهمیت و حساسیت موجود باید در کمال امنیت و سلامت برگزار شده و همگان باید از هرگونه رفتاری که کمترین شائبه را در سلامت و امنیت انتخابات ایجاد کند، پیشگیری کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: چنانچه اقدامات پیشگیرانه موثر واقع نشد، دستگاه قضایی استان به گزارشات واصله از تخلفات انتخاباتی سریع، دقیق و قاطع رسیدگی خواهد کرد و افرادی که اندیشه تخلف و ارتکاب جرم در فرایند برگزاری انتخابات هستند بدانند که با تخلفات احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل دادگاه های عمومی و انقلاب شهرستان ساری و معاونین قضایی دادگستری مازندران صبح امروز یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲در اولین ساعت رای‌گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، با حضور در یکی از مساجد شهرستان ساری، رای خود را به صندوق اخذ رای انداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز