خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران:

پیش بینی اعزام ۲۰ هزار مازندرانی به راهیان نور

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۸۲۰۶

سرهنگ مجیدی: پیش بینی می‌شود ۲۰ هزار نفر اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ عسگر مجیدی صبح سه‌شنبه در نشست خبری با محوریت اردوهای راهیان نور با تبریک اعیاد شعبانیه، اردوهای راهیان نور را تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی دانست و گفت: امروز دشمن در تهاجم فرهنگی با تکنولوژی جدید به باورهای مردم نفوذ کرد و اردوهای نور یکی از ابزارهای مقابله با این تهاجم است‌.

وی افزود: تاکنون دو هزار و ۳۷۴ دانش‌آموز دختر، هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز پسر، ۱۶۰ بسیج طلاب و ۵۲۷ بسیج فرهنگیان و ۸۹۰ نفر از بسیج ادارات به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

معاون هماهنگ کننده سپاه کربلای مازندران به آغاز اردوهای راهیان نور دانشجویی و محلات اشاره کرد و گفت: ۴ هزار دانشجو و ۱۰ هزار نفر از محلات در این اردوها به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام گروه‌ها به راهیان نور تا ۲۰ اسفند، افزود: بازدید از نمایشگاه هوافضا، سد کرخه، یادمان شلمچه، اروند کنار، فتح‌المبین و هفت‌تپه بازدید می‌شود.

سرهنگ مجیدی گفت: پیش بینی می‌شود ۲۰ هزار نفر اردوهای راهیان نور اعزام شوند.

وی به حضور روحانیون روایت‌گر انقلاب در این اردو اشاره کرد و افزود: امسال به دلیل تلفیق راهیان نور با راهیان پیشرفت یک راوی و یک روحانی در این کاروان‌ها جهادتببین را برای جوانان بازگو می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز