خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر راه و شهرسازی در آمل:

در حوزه راهداری و نگه‌داری راه‌های روستایی نیاز به برنامه‌های مهمی داریم

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۶۴۱

راه‌های روستایی از لحاظ ایمنی دچار مشکل هستند و نیز بیش از هشت سال از عمر آنها می‌گذرد اما در کشور اعتبارات نگه‌داری و راهداری این راه‌ها وجود ندارد.

معاون راه روستایی وزیر راه‌وشهرسازی اعلام کرد: باید برنامه‌های مهمی در حوزه راهداری و نگه‌داری راه‌های روستایی صورت گیرد.

به گزارش ایلنا، سیدحسین میرشفیع پس از بازدید از راه‌های روستایی شهرستان آمل به همراه نماینده مردم و سرپرست فرمانداری ویژه آمل و نشست تصمیم‌گیری در فرمانداری این شهرستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا بازدید این راه‌ها را پیگیری‌های نماینده مردم آمل در مجلس و در وزارت راه و شهرسازی برای راه‌های روستایی روستاهای پرجمعیت این شهرستان بیان کرد و گفت: طی بازدید به عمل آمده این پروژه‌ها نیاز به آسفالت و یا تکمیل داشت که در بازدید از این روستا تصمیماتی گرفته شد.

وی با اشاره به اینکه براساس ظرفیت‌های اعتباری باقی مانده سال و با توجه به کمبودهای اعتباری که براساس قانون وجود دارد تصمیماتی گرفته شود، تصریح کرد: در این طرح‌ها می‌توانیم ظرفیت‌های استانی و ملی را به صورت مشترک بسیج کرده و با استفاده از توان پیمانکاران برخی پروژه‌ها را به سرانجام برسانیم.

می‌رشفیع با اعلام اینکه برخی پروژه‌ها نیمه‌تمام جانی بوده که تصمیم گرفته شد به آن‌ها سرعت داده شود، اذعان داشت: برخی پروژه‌ها نیز نیاز داشتند که با هماهنگی استانداری مازندران و با توجه به اینکه طول کمی دارند و رضایتمندی مردم موثر هستند از ظرفیت‌های موجود مورد استفاده شود.

این مسئول با تاکید براینکه برخی پروژه‌ها نیز در مناطقی قرار داشتند که در فصل سرد سال امکان اجرای پروژه نیست، اظهار داشت: قرار شد تصمیم‌سازی و امور اداری صورت گیرد و در فصل مناسب سال این پروژه‌ها اجرایی شود.

وی خاطنشان کرد: باید برنامه‌های مهمی در حوزه راهداری و نگه‌داری راه‌های روستایی انجام شود.

می‌رشفیغ ادامه داد: راه‌های روستایی از لحاظ ایمنی دچار مشکل هستند و نیز بیش از هشت سال از عمر آن‌ها می‌گذرد اما در کشور اعتبارات نگه‌داری و راهداری این راه‌ها وجود ندارد.

معاون راه روستایی وزیر راه‌وشهرسازی در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: تلاش می‌شود برای سال ۹۳ اعتباراتی در حوزه تکمیل و بهسازی این راه‌ها اختصاص یابد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز