خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان به وعده های جذب پرستار توجه کنند/تکریم از پرستاران تکریم از جان انسان‌ ها است

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۷۹۱۴

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه مسئولان برای رفع گرفتاری‌ ها و مشکلات پرستاران تلاش کنند، افزود : باید به وعده‌ های جذب پرستاران توجه شود و پرستاران طرحی را جذب و مشکل شغل و حقوق آنان را رفع کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در خطبه های نماز جمعه امروز ساری، نمازگزاران را به تقوای الهی توصیه کرد و با گرامیداشت سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب کبری (س)  گفت: صبر حضرت زینب (س) در تراز قیام امام حسینی (ع) و عاشورا است و اوج پرستاری این بانو در شرایط سخت و ناگوار اسارت نمایان است.

وی با گرامیداشت روز پرستار و تجلیل از خدمات و جانفشانی‌ های این قشر افزود: تجلیل و تکریم از پرستاران در واقع تکریم از جان انسان‌ هاست.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خدمت پرستاران، بزرگ و ارزشمند است و جامعه قدر این تلاش ها را می داند.

آیت الله لائینی با بیان اینکه یک بیمار علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی به خدمات معنوی نیز نیازمند است، افزود: یک پرستار باید مسائل معنوی بیماران را درنظر بگیرد و به بیماران در این زمینه نیز خدمات دهی کند.

وی با بیان اینکه پرستاران در دوران مقابله با کرونا سنگ تمام گذاشتند و افسرات و سربازان خوبی بودند، ادامه داد: این قشر در مقابل ویروس کرونا که دنیا را فراگرفته، سخت کوشی کردند و البته جمعی از آنان جانشان را فدا کردند و به شهادت رسیدند.

آیت الله لائینی با تاکید بر اینکه مسئولان برای رفع گرفتاری‌ ها و مشکلات پرستاران تلاش کنند، افزود : باید به وعده‌ های جذب پرستاران توجه شود و مسئولان پرستاران طرحی را جذب و مشکل شغل و حقوق آنان را رفع کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خواستار رفع مشکل جذب و پذیرش پزشکان متخصص شد و گفت: نباید دارو و پزشکی در انحصار عده‌ای خاص باشد و این فرهنگ درستی نیست بنابراین در حوزه اقتصاد نیز فرهنگ حرف اول را می‌زند.

آیت الله لائینی با اشاره به تشکیل سالروز شورای انقلاب فرهنگی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، مسئله فرهنگ از مسائل اقتصادی و سیاسی مهمتر است از این رو باید توجه ویژه ای به این مقوله شود و برای ساماندهی اقتصاد نیز باید به فرهنگ توجه شود.

وی به سالروز جهانی حقوق بشر اشاره کرد و گفت: به فرمایش سردار سلیمانی امروز بزرگترین جنایتکاران ادعای حقوق بشر را دارند بنابراین اینها نباید مدعی حقوق بشر باشند و در رأس همه جنایتکاران آمریکای جنایتکار است.

  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز