خبرگزاری کار ایران

فرماندار مطرح کرد:

بهره‌برداری از 61 طرح در شهرستان دوره‌چگنی همزمان با هفته دولت

asdasd
کد خبر : ۴۰۳۸۳۴

فرماندار شهرستان دوره‌چگنی گفت: همزمان با هفته دولت 61 طرح در حوزه‌های مختلف در شهرستان دوره‌چگنی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قدرت‌اله ترابی‌نژاد در مراسم شورای اداری این شهرستان که به مناسبت آغاز هفته دولت و با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه شهرستان چگنی، اعضای شورای تامین و اعضای شورای اداری شهرستان چگنی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، افزود: همزمان با هفته دولت 61 طرح عمرانی، خدماتی و اقتصادی در شهرستان دوره‌چگنی به بهره‌برداری می‌رسد که برای اجرای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۳۵۳ میلیارد و ۷۱۴ میلیون ریال هزینه شده است.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر در هفته دولت، اظهار داشت: از این میزان ۳۴۷ میلیارد و ۸۹۹ میلیون ریال مربوط به ۳۴ پروژه دستگاه‌های اجرایی است. همچنین پنج میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال دیگر نیز مربوط به ساخت ۲۷ پروژه دهیاری‌ها شامل طرح هادی روستایی، جدول‌کشی، کانال‌کشی، سنگ‌فرش و به‌سازی روستاهای دو بخش ویسیان و شاهیوند هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دوره چگنی تاکید کرد: با به بهره‌برداری از  این طرح‌ها زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر از افراد جویای کار در حین ساخت و ۲۲۳ نفر پس از اتمام عملیات اجرایی آن فراهم می‌شود. در بخش کشاورزی در این هفته بهره‌برداری از طرح‌های پروژه کانال آب بر «تشکن»، پرورش گاو شیری و پرورش ماهیان سردآبی را خواهیم داشت.

رشید رئیس دادگستری شهرستان چگنی نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد شهیدان باهنر و رجایی، افزود: با پیروی از دستورات و منویات رهبری با توجه به نام‌گذاری سال به نام  سال اقتصاد مقاومتی می‌بایست پروژه های این شهرستان  را اجرایی کنیم.

بیگلری مدیرعامل شرکت گاز شهرستان چگنی نیز در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته دولت با گزارشی از عملکرد شرکت گاز افزود: تا قبل از سال 92 تنها 4 روستا دارای گاز کشی بوده‌اند که در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی از سال 92 تا کنون 18 روستا در ویسیان و دوره چگنی گاز کشی شده است.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری شورای اداری مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان چگنی و دیدار با خانواده شهدای شهرستان چگنی همزمان با اولین روز از هفته دولت در این شهرستان برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز