خبرگزاری کار ایران

استاندار لرستان تاکید کرد؛

رعایت آداب و اخلاق مناظره‌های انتخاباتی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۶۷۳۸

استاندار لرستان بر رعایت آداب و اخلاق مناظره‌های انتخاباتی در استان تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد زیویار روز جمعه بیست بهمن ماه در حاشیه برگزاری این مراسم که در صدا و سیمای لرستان انجام شد اظهار داشت: در راستای هدف «عدالت‌گستری و هویت‌محوری» برای نخستین بار با دستور رئیس جمهور ۲۰۰ کانال تلویزیونی ۲۴ ساعته مختص حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور راه‌اندازی شد که ۷ کانال مربوط به استان لرستان است.

وی با اشاره به اینکه طی یک ماه گذشته  به صورت آزمایشی در تک‌تک حوزه‌های انتخابیه لرستان این کانال‌ها راه‌اندازی و بارگذاری شد و زیر بار رفت، افزود: امروز به صورت رسمی با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران رئیسی این کانال‌ها در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

استاندار لرستان بهره‌گیری نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی را تجلی اصلی جمهوریت نظام دانست و افزود: انتخابات تجلی اراده ملی است و یکی از وجوه اصلی نظام، جمهوریت است که مردم می‌توانند در تعیین سرنوشت خود سهیم باشند.

زیویار عدالت در انتخابات را یکی دیگر از وجوه جمهوریت نظام عنوان کرد و تاکید کرد: نامزدهای انتخابات با رعایت اخلاق و آداب مناظره در این برنامه‌های تلویزیونی و ارائه برنامه‌های خود می‌توانند مردم را با دیدگاه‌های خود آشنا کنند که بتوانند انتخاب اصلحی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز