خبرگزاری کار ایران

مدیرکل محیط زیست استان خبرداد؛

دستگیری ۷۱۸ متخلف زیست محیطی امسال در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۸۶۳

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: ۷۱۸ متخلف زیست محیطی امسال در استان دستگیر، در این راستا ۶۸۶ پرونده تخلفاتی تشکیل شده است.

به گزارش ایلنا، علی سالاروند روز شنبه بیست و سه دیماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت این اداره در سطح مناطق تحت مدیریت و حوزه های استحفاظی، چهار متخلف زیست محیطی دستگیر شدند.

وی افزود: ۲ قبضه اسلحه تک لول شکاری در منطقه شکار و صید ممنوع گرین شهرستان سلسله به همراه لاشه یک قطعه کبک شکار شده، یک قبضه اسلحه شکاری تک لول در شهرستان الیگودرز و یک قبضه اسلحه برنو قبل از هر گونه اقدام به شکار در پناهگاه حیات وحش سفید کوه ازنا به همراه تعدادی فشنگ و سایر ادوات شکار از این افراد کشف و ضبط شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: پرونده این متخلفان پس از تنظیم صورتجلسه اولیه و تشکیل، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع گردید و ادوات کشف شده از آنها تا پایان رای دادرسی به صورت امانی نزد اداره کل حفاظت محیط زیست باقی می ماند.

سالاروند از هم استانی‌ها تقاضا کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلفات زیست محیطی آن را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اطلاع و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس حاصل نمایند تا به قید فوریت نسبت به پیگیری آن اقدامات لازم انجام شود.

وی با اشاره به تشکیل ۶۸۶ پرونده تخللفاتی در این راستا طی سال جاری بیان کرد : تاکنون ۱۶۳ پرونده مختومه شده و مابقی نیز در حال رسیدگی هستند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان اظهار داشت: میزان ضرر و زیان وارده به محیط زیست استان در این پرونده ها۱۴ میلیارد و ۴۳۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال می باشد که تاکنون از این میزان ۲ میلیارد و ۹۷۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال وصول شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز