خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

اتمام ۲۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان در لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۸۸۱

مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: امسال ۲۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان در این استان به اتمام می‌رسد. .

به گزارش ایلنا، سید آرش قیاسیان در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر ۵۲ پروژه عمرانی در دستور کار قرار دارد که در سال جاری ۲۷ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۱۳۱ میلیارد تومان به اتمام رسیده و ۲ سانتیمتر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه که در مجموع ۶۶ سانتیمتر مربع شد.

وی ادامه داد: پروژه‌های بزرگی همچون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد، ورزشگاه ۵ هزار نفری شهرستان بروجرد، پیست اسکی شهرستان الیگودرز، چمن ورزشی رومشکان و… در خال انجام است که بزودی به بهره برداری خواهند رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به میزبانی در میادین ورزشی، بیان کرد: در حوزه قهرمانی شاهد رویدادهای مهمی از جمله ۱۳ میزبانی که در سال جاری ۷ میزبانی صورت گرفته که مهمترین و بزرگترین آن میزبان مسابقات هیئت کاراته با حضور ۳ هزار نفر بوده و لرستان توانست در این مسابقات رتبه سوم را کسب کند.

قیاسیان افزود: سه هزار و هفت برنامه ملی و استانی در ذیل کنگره ۶ هزار و ۵۵۵ شهید لرستان انجام شده است و این کنگره در ششم آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز