خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خواستار شد؛

لزوم توسعه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۰۰۰۲۱

سرپرست جهاد دانشگاهی واحد لرستان بر لزوم توسعه مرکز درمان ناباروری این واحد تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، فرهاد فرامرزیان در دیدار با سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی استان گفت: جهاد دانشگاهی در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت‌های متنوعی است که می‌تواند در جهت توسعه استان قرار گیرد.

وی با اشاره به وجود فعالیت مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان، افزود: این مرکز از ابتدای فعالیت تاکنون با تشکیل بیش از ۷ هزار پرونده برای زوجین نابارور توانسته است به‌عنوان یکی از مراکز درمان ناباروری موفق در غرب کشور ارائه خدمات داشته باشد.

فرامرزیان با اشاره به لزوم توسعه مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی لرستان، ادامه داد: طرح توسعه این مرکز در فضای فیزیکی سه طبقه، زیربنای ۷۵۰ متر و پیشرفت بیش از ۷۰ درصد نیازمند حمایت استاندار لرستان و معاونان استانداری است. 

سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان نیز در این دیدار بیان کرد: امروز چالش جمعیتی یکی از مسائل مهم کشور است که باید از تمام ظرفیت‌ها برای حل آن و افزایش جمعیت استفاده کرد.

وی افزود: یکی از راهکارهای مؤثر در راستای جوانی جمعیت، درمان ناباروری است که جهاد دانشگاهی با داشتن مرکزی مجهز در این حوزه موفق عمل کرده است.

ابراهیمی با بیان اینکه بقای موجودات به چرخه نسل است و داشتن فرزند یکی از آرزوهای فطری بشر است، گفت: کمک به توسعه مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز