خبرگزاری کار ایران

۵۰ درصد مدارس لرستان مستحکم هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۸۱۳۳

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان گفت: ۵۰ درصد مدارس استان مستحکم هستند.

به گزارش ایلنا، یونس بهاروند ۲۶ شهریورماه در آیین بهره‌برداری ۹۱ طرح آموزشی لرستان که همزمان با سراسر کشور و با حضور رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، بیان کرد: این طرح‌های آموزشی در قالب ۲۸۲ کلاس درس و زیربنای ۳۲ هزار و ۷۴ متر مربع بوده که مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۵۳ طرح در قالب طرح شهید پناهی در لرستان احداث شده‌اند.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر ۱۸۷ طرح آموزشی در قالب ۶۷۰ کلاس درس در استان در حال احداث بوده و تلاش می‌شود با وجود کمبود اعتبارات تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس لرستان در ادامه صحبت‌هایش یادآور شد: ۵۰ درصد مدارس استان بر اساس شناسنامه مستحکم ، ۲۸ درصد تخریبی و ۲۲ درصد نیازمند مقاوم‌سازی هستند.

این مسئول افزود: با اجرای طرح شهید پناهی در مناطق محروم و روستایی لرستان ۱۶۸ طرح آموزشی اجرا می‌شود.

بهاروند ایرانیا اضافه کرد: از مجموع این طرح‌ها ۱۰۳ طرح در دست اجرا بوده که تا پایان مهرماه سال جاری حدود ۷۷ طرح تحویل آموزش و پرورش می شود.

این مسئول افزود: تا پایان سال ۱۴۰۲ نیز از حدود ۱۰۰ طرح در ۱۰۰ روستای استان غیر از دیگر طرح‌های عادی بهره‌برداری خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز