خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

70 درصد اعتبارات بانک توسعه تعاون لرستان مختص شرکت‌های تعاونی است / پرداخت 116میلیارد تومان تسیهلات اشتغال روستایی در استان

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۰۵۶۰

مدیر شعب بانک توسعه تعاون لرستان با اشاره به پرداخت 116 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی، گفت: بیش از 70 درصد اعتبارات این بانک به طرح‌ها و شرکت‌های تعاونی در استان پرداخت می‌شود.

سید مسعود هاشمی نژاد در گفت و گو  با ایلنای لرستان با بیان اینکه بیشترین خدمات این بانک به شرکت‌های تعاونی در لرستان ارائه می‌شود، اظهار داشت: بانک توسعه تعاون استان در راستای اجرای رسالت خود و خدمت به بخش تعاون بیش از 70 درصد از تسهیلات مصرفی را به تعاونی‌ها و اعضا آنها و مابقی را به سایر بخش‌های اقتصادی به ویژه در حوزه تولید و اشتغال پرداخت کرده است.

وی به پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: در حوزه اعتبارات اشتغال روستایی 105 میلیارد تومان به بانک توسعه تعاون لرستان تخصیص یافت که با همت و تلاش همکاران تاکنون 116 میلیارد تومان به بخش‌های مختلف اقتصادی با همکاری  دستگاه‌های اجرایی پرداخت شده که منجر به تحقق 110 درصدی پرداخت این تسهیلات شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون لرستان گفت: در خصوص اعتبارات تبصره 18 نیز 134 میلیارد تومان به این بانک اختصاص یافت که در بخش صنعت 58 میلیارد تومان، در بخش کشاورزی 28 میلیارد تومان، در بخش تعاون 14 میلیارد و 700 میلیون تومان و در بخش خدمات 16 میلیارد تومان یعنی معادل 116 میلیارد و 700 میلیون تومان تاکنون به فعالان بخش‌های اقتصادی و تولیدی در این استان پرداخت شده است.

هاشمی نژاد با بیان اینکه بانک توسعه تعاون استان در پرداخت تسهیلات کرونا در رتبه سوم کشور قرار گرفت، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لرستان و متضرر شدن بیشتر مشاغل این بانک توانست با حمایت 100 درصدی از مشاغل آسیب دیده از این بیماری بیش از 13 میلیارد تومان تسهیلات به کسب و کارهای متضرر شده از کرونا در استان پرداخت کند.

وی به در پرداخت تسهیلات مشاغل خرد و خانگی در این استان اشاره کرد و گفت: 36 میلیارد تومان از محل اعتبارات مشاغل خانگی به بانک توسعه تعاون لرستان اختصاص داده شده که تاکنون بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت در بخش مشاغل خانگی به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون لرستان در ادامه به حمایت از ازدواج جوانان و فرزند آوری اشاره کرد و افزود: این بانک برای تکمیل رسالت اجتماعی خود در حوزه بستر سازی و تقویت بنیان خانواده به ویژه ازدواج و فرزند آوری تسهیلات  قرض الحسنه پرداخت می‌کند که در این خصوص 100 درصد اعتبارات تخصیص یافته را در سال 1401 که بیش از 87 میلیارد تومان بود به افراد متقاضی پرداخت کرده است.

وی در ادامه به آمار تسهیلات پرداختی به نهادهای حمایتی از جمله کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی و بنیاد شهید اشاره کرد و گفت: تسهیلات پرداخت شده بانک توسعه تعاون به مددجویان کمیته امداد امام خمینی بیش از 75 میلیارد تومان ،  به مددجویان بهزیستی 18میلیارد و 700 میلیون تومان و به ینیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان 3 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌باشد که بیشتر در حوزه ایجاد اشتغال بوده است.

هاشمی نژاد با  بیان اینکه بانک توسعه تعاون با 10 شعبه در لرستان فعالیت دارد، افزود: در همه مراکز  شهرستان‌های این استان شعبه این بانک وجود دارد که  درشهرهای خرم آباد و بروجرد دو شعبه و در دیگر شهرستان‌های استان هرکدام یک شعبه فعال بوده و همه خدمات بانکی را به عموم جامعه و تعاون‌گران ارائه می‌دهند.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون لرستان در ادامه به حمایت از کسب و کارهای جمعی و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و عمرانی که در این استان منجر به پایداری و ایجاد اشتغال می شوند اشاره کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه بانک توسعه تعاون در جهت ایجاد رضایت‌مندی شهروندان و حمایت از اقشار آسییب پذیر است و قطعاً همانگونه که در زمینه حمایت از بنگاه‌های اقتصادی و مولد شاهد حضور و حمایت همه جانبه این بانک و تامین مالی پروژه‌های آنها بوده‌ایم در این زمینه نیز بهترین عملکرد ممکن را ثبت خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز