خبرگزاری کار ایران

10 تیرماه ؛ آخرین فرصت ثبت‌نام فرهنگیان برای نقل و انتقالات در سامانه آموزش و پرورش

asdasd
کد خبر : ۱۳۶۹۲۵۲

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان تاکید کرد: فرصت ثبت‌نام فرهنگیان در این استان برای نقل و انتقالات تا ۱۰ تیرماه در سامانه اداره آموزش وپرورش است.

به گزارش ایلنا ، رضا عزتی در جلسه کار گروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش لرستان با اشاره به تدوین برنامه سالانه تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اظهار داشت: این برنامه باید منطبق با سیاست‌های فوری وزیر و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تکمیل و تبیین شود.

وی با بیان اینکه فرصت ثبت نام فرهنگیان برای نقل انتقالات در سامانه My.medu.ir تا ۱۰ تیر ماه برای داخل استان و شش تیرماه برای خارج استان پایان می‌یابد، افزود: نقل و انتقالات فقط در بستر سامانه و با توجه به شرایط از جمله نیاز و مازاد مبدا و مقصد انجام می‌گیرد و این موضوع به ادارات آموزش و پرورش نواحی و مناطق واگذار شده و همکاران از مراجعه حضوری برای نقل و انتقالات به اداره کل خودداری کنند.

مدیر منابع انسانی و امور اداری آموزش و پرورش لرستان نیز گفت: تبدیل وضعیت نیروهای اداری و آموزشی و ساماندهی نیروها بر اساس شرایط، نیاز و مازاد محل خدمت در حال انجام است.

محمد بابایی به برگزاری فرایند تکمیلی و مصاحبه آموزگاران ماده ۲۸ اشاره کرد و افزود: ۱۶ گروه ارزیاب مرد و زن آمادگی دارند تا پس از اعلام نتایج پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموزگاری و آموزگار استثنایی را انجام دهند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز