خبرگزاری کار ایران

جزییات افتتاح طرح‌های توسعه‌ای استان تهران در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۰۲۹

با هدف اجرای اسناد توسعه‌ای استان تهران در ایام دهه فجر پروژه‌های عمرانی این استان با اشتغالزایی برای 5 هزار و 600 نفر به افتتاح می‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران، با هدف اجرای اسناد توسعه ای استان تهران در ایام دهه فجر تعداد 6 پروژه آبخیز داری با اعتبار 7.5 میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می رسد.
 
این پروژه ها در شهرستان های دماوند، شمیرانات، ورامین، تهران و ملارد بوده و موجب اشتغال 200 نفر به طور مستقیم می شود.  اعتبارات این طرح ها از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است.
 
همچنین در ایام دهه فجر تعداد 54 پروژه در بخش صنعت، معدن و تجارت در شهرستان های ورامین، ری، ملارد، دماوند، قرچک، فیروزکوه، رباط کریم، پاکدشت، پیشوا و بهارستان افتتاح و بهره برداری می شود.
 
بر اساس این گزارش تمامی این پروژه ها توسط بخش خصوصی ایجاد شده که اعتبار و سرمایه گذاری آن بیش از 7 هزار میلیارد ریال است.   با افتتاح و بهره برداری از این پروژه ها بیش از 3000 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.
 
در این ایام  تعداد 34 پروژه با اعتبار 1,471,286 میلیارد ریال هم در بخش شهرک های صنعتی استان تهران کلنگ زنی می شود.  این پروژه ها بیشتر در شهرستان های قرچک و دماوند است که با اتمام آن 2400 نفر به طور مستقیم مشغول به کار می شوند.
 
نکته قابل توجه اینکه تمام سرمایه گذاری برای اجرای این 34 پروژه از سوی بخش خصوصی تامین شده که در راستای اجرای اسناد توسعه ای استان تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز