خبرگزاری کار ایران

حضور مدیریت استان تهران در نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی

کد خبر : ۵۹۶۶۸۱

پنجمین نمایشگاه تخصصی نهاده های کشاورزی با حضور مدیریت استان تهران در محل بوستان گفتگو برگزار شد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی استان تهران ، این نمایشگاه تخصصی با حضور فعال اعضای انجمن واردکنندگان سم و کود و بذر و انجمن تولیدکنندگان سم و کود و بذر برگزار شد، بیش از ١٠٠ شرکت معتبر و برند داخلی و خارجی  محصولات خود را  معرفی وبا  و ارائه تخفیف نمایشگاهی ، بازدیدکنندگان زیادی را به سوی خود جلب  کردند.

این گزارش می افزاید مدیریت استان تهران با هدف  برقراری تعامل بیشتر و بهتر با فعالان اقتصادی این حوزه و برای پاسخگویی به سوالات بانکی بازدیدکنندگان ازنمایشگاه و غرفه داران در حوزه های ارزی و ریالی با برپایی غرفه و اعزام کارشناسان مدیریت و شعب خود حضور موثری در این رویداد ایفا کرد .

شایان ذکر است ، با توزیع بروشورهای جدیدخدمات بانکداری الکترونیک ، خدمات بانکداری شرکتی و خدمات ارزی  بانک کشاورزی بسیاری از مراجعه کنندگان مشتاق افتتاح حساب و  استفاده از خدمات نوین بانک کشاورزی شدند.

این گزارش می افزاید در روز پایانی نمایشگاه در محل غرفه مدیریت استان تهران بازدیدکنندگان  و شرکت کنندگان به سوالاتی  درباره  خدمات ارزی بانک کشاورزی پاسخ گفتند و  پس از جمع آوری نتایج به ٢٠ نفر از برندگان به قید قرعه جوایز نفیسی از طرف مدیر استان تهران اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز