خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل بانک توسعه تعاون:

حرکت در جهت اشتغال روستایی از مهم‌ترین اهداف بانک توسعه تعاون است

asdasd
کد خبر : ۵۷۹۷۲۸

مدیرعامل بانک توسعه تعاون حرکت در جهت اشتغال روستایی و فراگیر را ازجمله مهم‌ترین اهداف بانک توسعه تعاون دانست.

به گزارش ایلنا ، حجت‌الله مهدیان در ششمین جلسه کارگروه اشتغال فراگیر و روستایی که با حضور مدیران و مشاوران بانک برگزار گردید بابیان این مطلب خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون به‌عنوان یکی از بانک‌های عامل در توزیع منابع دولتی جهت ایجاد اشتغال درروستاها افتخار این را دارد تا گامی هرچند کوچک درراستای رفع بزرگ‌ترین معضل اجتماعی و اقتصادی کشور بردارد.

مهدیان خاطرنشان کرد: اقدامات اولیه شامل تدوین شیوه‌نامه، آموزش نیروی انسانی در ادارات شعب استان‌ها در خصوص اعتبارسنجی و شناسایی مشتریان جهت هدایت این تسهیلات در مسیر صحیح ازجمله اقدامات صورت گرفته در این خصوص می‌باشد.

وی افزود: با توجه به آغاز واریز منابع صندوق توسعه ملی به بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل مقرر شد پس از واریز وجه نسبت به دریافت طرح‌های متقاضیان در رشته فعالیت‌های پراشتغال در مناطق روستایی و با استفاده از الگوی نوین تأمین مالی اقدام گردد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با پیش‌بینی استقبال متقاضیان از این تسهیلات با توجه به نرخ آن افزود: یکی از اصلی‌ترین وظایف بانک‌های عامل را هدایت درست این منابع جهت ایجاد اشتغال پایدار در روستاهای کشورمی باشد و ضروری است اعضاء کارگروه و همه همکاران بانک با تلاش مضاعف درراستای دستیابی به این مهم اقدام نمایند.

درادامه جلسه هریک از مدیران امور طرح و برنامه، بازاریابی و بانکداری شرکتی و اعتباری و سرمایه‌گذاری اقدامات صورت گرفته در حوزه خود را تشریح کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز