خبرگزاری کار ایران

از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران صورت گرفت؛

پرداخت بیش از ۱۵ هزار فقره وام ازدواج

asdasd
کد خبر : ۵۴۴۰۳۱

بانک قرض الحسنه مهرایران در راستای طرح ضربتی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در کشور تا تاریخ ۱۵ مهر ماه سال ۹۶ بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرد.

به گزارش  ایلنا از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای اجرای بند (ج) تبصره ۱۶ قانون بودجه سال ۱۳۹۶ موضوع اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و با هدف کاهش صف انتظار متقاضیان، این اقدام را با اولویت پرداخت تسهیلات به مناطق محروم و به ترتیب تاریخ ثبت نام در سامانه قرض الحسنه ازدواج در دستور کار خود قرار داد و تا کنون بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج یکصد میلیون ریالی به زوجین پرداخت نموده است.

در راستای اجرایی کردن طرح ضربتی پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در ۳۱ استان کشور از تاریخ ۱ مرداد ماه تا ۱۵ مهر ماه سال ۹۶، این بانک ۱۵ هزار و ۳۳۰ فقره وام قرض الحسنه ازدواج به ارزش ۱۵۹۹ میلیارد ریال پرداخت کرد.

بنا براین گزارش، بانک قرض الحسنه مهرایران در استان های مازندران، تهران، خوزستان، خراسان رضوی، اصفهان و آذربایجان شرقی به ترتیب بیشترین میزان پرداخت وام ازدواج را داشته است.

در اجــرای طـــرح ضـربتـی اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و بر اساس تفاهمنامه انجام شده بین بانک قرض الحسنه مهرایران و بانک مرکزی، مقرر شده بود طی ۶۰ روز کاری(مرداد و شهریور ماه) ۱۵هزار و سیصد فقره وام ازدواج و جهیزیه به زوج های جوان پرداخت شود و در این راستا صد درصد متقاضیان موفق به دریافت وام قرض الحسنه ازدواج شده اند.

شایان ذکر است، بانک مرکزی در این طرح تلاش کرد تا با کمک بانک‌ قرض الحسنه مهر ایران، ملی، صادرات، تجارت، ملت، سپه، رفاه کارگران، کشاورزی، مسکن، توسعه تعاون و صندوق قرض الحسنه پارسیان و با ابلاغ سهمیه های مربوط به هر بانک، صف دریافت‌کنندگان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را از ۵۵۰ هزار نفر به صفر برساند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز