خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت مدیرعامل بانک شهر به مناسبت ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی

asdasd
کد خبر : ۱۳۸۱۴۱۰

مدیرعامل بانک شهر در پیامی فرا رسیدن شهادت ثارالله و یاران با معرفت ایشان و ایام عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی را به عموم مردم ایران و همکاران این بانک تسلیت گفت.

 

 
به گزارش ایلنا؛ متن پیام دکترسیدمحمدمهدی احمدی بدین شرح می باشد:
 
«انّ الحسین مصباح الهدی و سفینه النّجاه»
روزهای عزاداری حسینی و شب های حزن و ماتم ابا عبدالله حسین (ع)، یادآورالگوی جاودان و ماندگار حماسه بزرگ عاشوراست که برکات و آثار فراوانی برای ملت ایران و میهن و جامعه اسلامی به همراه داشته است.
اینجانب، ایام متعلّق به سیّدالشّهدا (ع) که عرصه تجلّی کرامت حضرت اباعبدالله و اصحاب ایشان و بهره‌مندی همه عالم از برکات آن بزرگواران می باشد و پیام های این قیام عظیم که « معنویت»، «آگاهی و بصیرت»، «اتحاد و انسجام » و «خدمت به مردم» می باشد را ارج نهاده و شهادت سرور و سالار شهیدان و یاران وفادار ایشان را به عاشقان حسینی و دلدادگان اهل‌بیت علیهم‌السلام به ویژه همکاران مومن در خانواده بزرگ بانک شهر تسلیت و تعزیت عرض می کنم.
‌امیدوارم به برکت عزاداری تاسوعا و عاشورای حسینی و ذکر مصائب‌ امام‌ حسین‌(ع‌) و خاندان‌ اهل‌ بیت‌ به ویژه، مبارزه و فداکاری یادگارهای نبوت، امام سجاد (ع) و بانوی بزرگوار اسلام حضرت زینب (س) و حضرت‌ ابوالفضل‌ العباس‌(ع‌)، بزرگ‌ پرچمدار نهضت‌ حسینی ‌در روز عاشورا، دوشادوش حضرت اباعبدالله (ع)، بیداری بیش از پیش" وجدان جمعی" و تقویت روحیه‌ "مسئولیت‌پذیری فردی و اجتماعی" را برای همه عزاداران و سوگواران حسینی در بر داشته باشد.
 
اجرتان با اباعبدالله الحسین (ع)
 
سیدمحمدمهدی احمدی
مدیرعامل و عضو هیات مدیره

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز