خبرگزاری کار ایران

فرمانیه مال، برگی ارزنده از افزایش سرمایه بانک آینده

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۴۳۸۹

بانک آینده، به واسطه شرایط تأسیس خود، با ادغام اموال و دیون نهادهای پولی سابق، به عنوان نهاد پولی پیشرو در تکمیل پروژه­های عمرانی فاخر، از سرمایه‌گذاری­های عمرانی نفیسی، برای افزایش سرمایه، از محل تجدید ارزیابی سرمایه­‌گذاری­‌ها برخوردار است.

به گزارش ایلنا، از جمله سرمایه­‌گذاری‌­های مذکور،  پروژه عمرانی مجموعه چند منظوره فرمانیه یا همان فرمانیه مال است که با جانمایی جغرافیایی شایسته و تکنولوژی ساخت و امکانات بهره­‌برداری فاخر، علاوه بر مرکز خرید، با برخورداری از مجموعه‌­های متفاوت و پیشرفته سینمایی، هنری، ورزشی، سلامتی و پذیرایی، لحظات خوشایندی را برای خانوارهای ایرانی و گردشگران خارجی به ارمغان خواهد آورد.

بنا بر بررسی­‌های میدانی صورت گرفته، سازندگان آن با ایجاد کانسپت­های مثبت مورد انتظار از یک مجموعه تجاری رفاهی چند منظوره، هدف اصلی خود را بر حداکثر کردن مطلوبیت مورد انتظار مراجعه‌­کنندگان از مجتمع چند منظوره فرمانیه، پایه­‌گذاری نموده­‌اند.

با این اوصاف، متخصصان حوزه ساختمانی، قیمت‌­گذاری این مجموعه منحصر به فرد و ارزشمند را خارج از برآوردها معمول دانسته و مشتاقانه در انتظار افشای آخرین ارزیابی رسمی آن هستند. گرچه، با توجه به محدودیت‌­های قیمت­‌گذاری، نمی‌­توان ارزشگذاری معادل ارزش واقعی آن را انتظار داشت.

تا جایی که، بر اساس برآوردهای کارشناسانه، و اتکای صرف بر وسعت اجرا و پیشرفت فیزیکی کنونی پروژه، ارزش آن بیش از 300.000 میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 با این همه، ارزش نهایی آن را پس از اجرای برنامه‌­های توسعه و بهره­‌برداری آن می­‌توان استنباط کرد، که این مهم، با در نظر گرفتن تبحر بانک آینده در حداکثر نمودن نرخ بازده سرمایه­‌گذاری­های خود، در راستای منافع عموم سپرده­‌گذاران و سهامداران بانک، سهم بسزایی نیز در اثربخشی افزایش سرمایه بانک آینده، از محل تجدید ارزیابی سرمایه­‌گذاری‌­ها داشته و مطلوبیت مورد انتظار ذی­نفعان بانک آینده را به ارمغان خواهد آورد.

  با این اوصاف، افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی سرمایه­گذاری­‌های برخوردار از پشتوانه دارایی‌­های ارزنده، در ساختار مالی این بانک بزرگ خصوص، تجلی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز