خبرگزاری کار ایران

معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین:

هیچ سازمان و ارگانی بدون طرح و برنامه، نمی‌تواند در بلند مدت رشد کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۸۸۶۴

معاون طرح و برنامه و مدیر امور شعب استان های بانک ایران زمین ضمن بازدید از شعب استان البرز در جلسه ای با همکاران ستادی و شعب این استان بر لزوم برنامه ریزی و حرکت براساس اهداف بانک تاکید کردند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، سوادکوهی، معاون طرح و برنامه بانک ایران زمین ضمن اشاره به اهمیت آماده سازی نقشه راه بانک در سال 1402 و لزوم برنامه ریزی بلند مدت به منظور کسب جایگاه برتر بین بانک های خصوصی گفت: هیچ سازمان و ارگانی بدون طرح و اجرای برنامه های تدوین شده، نمی تواند در بلند مدت پایداری خود را حفظ کرده و رشد قابل توجهی داشته باشد.

در ادامه محمد حسینی کناروئی مدیر امور شعب استان ها، پس از بررسی عملکرد مدیریت شعب استان های البرز گفت: بی شک بدون برنامه ریزی و حرکت در حول برنامه های تدوین شده، هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد و تمامی پرسنل بانک ایران زمین نیز به درستی درک صحیحی از این موضوع دارند و همواره بر اساس برنامه ریزی دقیق و تکیه بر توانایی های خود، موفق به دستیابی به اهداف تعیین شده، می شوند.

در این جلسه ایرج رئیسی مدیرشعب منطقه البرز، قزوین و زنجان توضیحاتی در خصوص اهمیت برنامه ریزی و تلاش همکاران منطقه به منظور پیشرفت و تحقق اهداف بانک بیان داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز