خبرگزاری کار ایران

پیری زاده برنده جشنواره طلایی ایران کیش شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۱۳۱۴۰

عباس پیری زاده برنده خودرو جشنواره طلایی ایران کیش و با نک تجارت در کیش شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ایران کیش ، پیری زاده از پذیرندگان قدیمی ایران کیش و صاحب فروشگاه عینک فروشی است که می گوید بیشتر از ده سال است  از دستگاه های ایران کیش استفاده می‌کند.

وی اضافه می کند: متاسفانه چندی پیش یکی از غرفه هایم در آتش سوخت و این موضوع خسارت بسیاری برایم به بار آورد و امیدوارم برنده شدن در این جشنواره بتواند تا اندازه ای جبران آن ماجرا باشد.

پیری زاده می گوید: ایران کیش در جزیزه کیش نام آشنایی است. البته که هم پذیرندگان و هم بومیان این جزیره در مورد جوایز و جشنواره های این شرکت در بازارهای مختلف اطلاع کافی دارند. من نه تنها از جشنواره خبر داشتم بلکه یکبارهم برنده جایزه پانصد هزارتومانی دراین جشنواره شده بودم.

*بازی برد- برد 

رستم نوروزی مدیریت شعب بانک تجارت در استان هرمزگان با بیان اینکه جشنواره های مشارکتی با ایران کیش همیشه اتفاقات خوبی را رقم میزند گفت: قطعا جشنواره هایی مانند ایران کیش باعث تعاملات بیشتر ایران کیش و بانک و بازار خواهد شد، هم ما ازاین کانال، مشتریان بیشتری را جذب می کنیم و هم پذیرنده ها ازاین جشنواره ها استقبال می کنند . 

نوروزی گفت: نکته ای که در برگزاری جشنواره ها بسیار اهمیت دارد، این است که به فکر ایجاد یک بازی برد برد هم برای خود و هم مشتری باشیم . البته بدیهی است که با شیوع کرونا می توان روش های دیگری را نیز دراین راستا عملیاتی کرد .

 *طرح های بزرگتر 

محمد آبیاری سرپرست شعب بانک تجارت معاونت مقیم کیش نیز با اشاره به  تعاملات مطلوب بین بانک تجارت و شرکت ایران کیش گفت : با وجود نماینده شرکت ایران کیش در این جزیره رابطه بسیار نزدیک و تنگاتنگی داریم . این رابطه بسیار خوب عملا باعث می شود تا امور مختلف بین بانک و شرکت ایران کیش نیز بهتر پیش رود.

وی با اشاره به ظرفیت جزیره کیش اعلام کرد: می توان طرح هایی بزرگتر در سطح کلان جزیره انجام داد.

 *ایران کیش در کیش پر آوازه است 

ابراهیم خلیلی مدیر بازار پردیس 1 نیز با اشاره به تعاملات سه گانه ایران کیش و بانک تجارت و بازار می گوید: خوشبختانه در میان بانک و شرکت کارکنان شایسته ای وجود دارد. شرکت ایران کیش یکی از شرکت های مقتدر است که در اکثر بازارهای مهم کیش فعالیت دارد ، پر آوازه است و باید از مجموعه این فعالیت ها تشکر کرد.

وی افزود: قطعا جشنواره های مذکور چون باعث تشویق غرفه داران می شود، آن ها را با خود همراه خواهد کرد. در کنار جشنواره ها به این دلیل که علاوه بر جوایزی که به خریداران تعلق می گیرد به غرفه داران،نیز  چنین جوایزی اهدا می شود اتفاقات مثبتی رخ میدهد. این روش بسیار خوبی است که باعث انگیزه  بیشتری برای غرفه داران و تعاملات با بانک و شرکت ایران کیش خواهد شد.

خلیلی اظهار می دارد: شرکت ایران کیش در حرکت های انگیزشی پیش قدم است و ما خواهان ادامه این روند هستیم و از آن استقبال می کنیم .

 *پروژه های جدید کیش 

 مهدی سرلک رئیس دفتر ایران کیش در جزیره کیش نیز به پروژه های جدید این شرکت در بازار پانیذ و زیتون اشاره کرده و می گوید : جشنواره هایی که به درستی و با برنامه اجرا شوند جشنواره های موفقی چه در جذب تراکنش و چه مشتری مداری خواهد بود. خوشبختانه مجموعه پروژه های ایران کیش در این جزیره در حال افزایش است .

 *دغدغه های پشتیبانان دیده می شود 

سید حسین قاسمی پشتیبان ایران کیش در دفتر کیش که برنده خودرو نیز از پذیرندگان این پشتیبان است با بیان اینکه ایران کیش طی مدت اخبر تلاش کرده است  تا دغدغه های پشتیبانان را برطرف کند گفت: علی رغم همه مشکلات ، خوشبختانه این شرکت دغدغه های پشتیبان را درک می کند و بنا برعملکردشان همواره از آن ها حمایت کرده است. اینکه این دغدغه ها دیده می شود و براساس نگاه کارشناسی نسبت به رفع آن ها اقدام می شود نکته بسیار حائر اهمیتی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز