خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

مردم همراهی نکنند خسارت‌ها جبران ناپذیر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۲۲

فرماندار شهرستان البرز با بیان اینکه اگر مردم برای مهار کرونا همراهی نکنند خسارت ها جبران ناپذیر می‌شود، گفت: مهار و کنترل ویروس کرونا بدون همراهی مردم، نهادها و تشکل‌های مردم نهاد امکان پذیر نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد نصیری در نشست هم‌اندیشی با سازمان‌های مردم نهاد شهرستان البرز، اظهار کرد: سمن‌ها به واسطه مردمی بودن‌شان تاثیر بسیار بالایی را در همراه کردن شهروندان در راستای اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا و رعایت دستوراالعمل‌های بهداشتی در سطح جامعه دارند.

فرماندار البرز ادامه داد: سازمان‌های مردم نهاد در شرایط حساس کشور و استان باید ضمن بسیج تمامی نیروها و امکانات موجود و با توانمندی‌ها خود دولت و مسوولان را در مقابله و مهار این ویروس کشنده یاری کنند.

نصیری یادآور شد: آموزش، آگاهی، اطلاع رسانی و همراهی با مردم از جمله انتظاراتی است که در شرایط کنونی از سازمان‌های مردم نهاد وجود دارد و توقع داریم که سمن‌ها با احساس مسولیت اجتماعی در برابر وقایع به وقوع پیوسته در جامعه ایفای نقش جدی داشته باشند.

وی اضافه کرد: بدون شک اگر در شرایط کنونی جامعه کوچکترین غفلتی صورت پذیرد شاهد افزایش میزان مرگ و میرهای ناشی از این ویروس خواهیم بود و در ضمن دامنه خسارت‌ها نیز جبران ناپذیر می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز