خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد استان خبرداد:

صدور ۲۸۰ گواهینامه کالاهای صادراتی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۳۱۰

مدیرکل استاندارد استان قزوین از صدور ۲۸۰ فقره گواهینامه انطباق کالاهای صادراتی با استاندارد در استان قزوین از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، سیروس صارمی با اعلام این خبر اظهار کرد: در مدت یاد شده همچنین ۵۳۵ فقره گواهینامه انطباق کالاهای وارداتی با استانداردهای تعیین شده از سوی کارشناسان این اداره کل صادر شده است.

مدیرکل استاندارد استان افزود: گواهینامه‌های انطباق کالاهای وارداتی و صادراتی با استاندارد پس از انجام نمونه برداری و تایید محصولات در آزمون‌ها از کالاهایی که قرار است به خارج صادر شوند و کالاهایی که به گمرک وارد شده و قرار است به بازارهای داخلی ارسال شوند، صادر می شود.

وی بیان کرد: گواهینامه های انطباق کالاهای صادراتی و وارداتی با استاندارد به منظور پیشگیری از صادرات کالاهای غیرمرغوب به خارج و جلوگیری از واردات کالاهای بی کیفیت به بازار کشور انجام می شود.

صارمی خاطرنشان کرد: صادرات کالاهای غیرمرغوب و مغایر با شرایط استاندارد به تولید ملی ضربه می زند و بازار کالاهای ایرانی در خارج از کشور را دچار آسیب می کند و همچنین واردات کالاهای بی کیفیت به کشور نیز سلامت و ایمنی هموطنان را دچار مشکل می کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز