خبرگزاری کار ایران

عصر امروز صورت گرفت؛

معرفی برگزیدگان دستگاه های برتر استان قزوین در جشنواره شهید رجایی

asdasd
کد خبر : ۹۶۹۶۵۰

دستگاه‌های اجرایی برگزیده قزوین در جشنواره استانی شهید رجایی که هرساله با هدف ارزیابی عملکرد ادارات برگزار می شود، عصر پنجشنبه در مراسمی با حضور مسوولان، معرفی و از مدیران آنها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، در این مراسم شرکت آب و فاضلاب روستایی قزوین به عنوان دستگاه اجرایی برتر در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی گروه زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه سلامت و رفاه اجتماعی معرفی شدند.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی قزوین نیز به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه عمومی و قضایی و اداره کل دامپزشکی قزوین نیز به عنوان دستگاه برتر در مجموع شاخص های عمومی و اختصاصی گروه تولیدی و خدماتی معرفی شدند.

در گروه آموزش، پژوهشی و فرهنگی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین عنوان دستگاه برتر را از آن خود کرد و در بخش بیشترین میزان رشد عملکرد نسبت به دوره یکساله نیز اداره کل ثبت اسناد و املاک و شرکت شهرک های صنعتی قزوین رتبه برتر را به خود اختصاص دادند.

در حوزه ارزیابی استقرار میز خدمت حضوری و الکترونیکی نیز اداره کل پزشکی قانونی دستگاه اجرایی برتر شناخته شد.

ادارات کل نوسازی و تجهیز مدارس، راهداری و حمل و نقل جاده ای و  امور مالیاتی نیز دستگاه های برتر در شاخص های استانی معرفی شدند.

شهرداری قزوین نیز در این مراسم به عنوان شهرداری برتر در ارزیابی عملکرد شهرداری های استان معرفی شد.

بانک صادرات قزوین نیز به عنوان بانک برتر در ارزیابی عملکرد بانک ها و بیمه های استان قزوین معرفی شد. 

در این مراسم همچنین از معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج)، مدیرکل صداوسیما قزوین، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی و مسوول بخش پرستاری بیمارستان ولایت قزوین به عنوان مدیران نمونه با اهدای لوح سپاس قدردانی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز