خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اتباع خارجی استانداری قزوین:

طرح آمایش ویژه اتباع افغانستان و عراق در قزوین آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۴۵۷

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین از آغاز اجرای مرحله پانزدهم طرح آمایش ویژه اتباع کشور‌های افغانستان و عراق در دفاتر خدمات اتباع خارجی خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا در قزوین، بهمن عشایری مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجه حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین با اشاره به حضور بیش از ۵۸ هزار تبعه خارجی مجاز و غیر مجاز در استان گفت: طرح آمایش و تمدید مدارک اقامتی اتباع کشور‌های افغانستان و عرق دارای کارت آمایش و هویت معتبر در دفاتر ۶ گانه خدمات اتباع خارجی در قزوین آغاز شده است.

عشایری افزود: همه اتباع دارای کارت آمایش مرحله ۱۴ و اتباع عراقی دارای کارت هویت ۱۰ باید به دفاتر خدمات اتباع خارجی در استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در استان قزوین در مجموع ۶ دفتر خدمات اتباع خارجی وظایف اجرای طرح آمایش ۱۵ را به عهده دارند، گفت: امسال در این طرح فقط سرپرستان خانوار مراجعه کنند و نیازی به حضور دیگر اعضای خانوار نیست.

مدیرکل امور اتباع و مهاحرین خارجی استانداری قزوین گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و استان تمامی دفاتر را مکلف شده اند که همه دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی را رعایت کنند و نوبت دهی به گونه‌ای است که در یک زمان مشخص تنها سرپرست یک خانواده در دفاتر خدمات حضور داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: اتباع خارجی در زمان مراجعه به دفاتر خدمات علاوه بر مدارک اقامتی قبلی خود باید هزینه‌های مربوطه به تمدید کارت آمایش و کارت کار خود رابر اساس مصوبه مراجع ذیربط پرداخت کنند.

به گفته عشایری، هزینه‌های امسال همانند سال گذشته است و هیچگونه تغییر نکرده است.

بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ دانش آموز و بیش از هزار دانشجو تبعه خارجی در قزوین در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز