خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

۳۲۱ پرونده قاچاق کالا و ارز در قزوین تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۸۶۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: 321 پرونده قاچاق کالا و ارز از ابتدای سالجاری تاکنون در سطح این استان تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی با اعلام این خبر افزود : در شرایطی که مشکلات اقتصادی، نگرانی مردم را بیشتر کرده توجه به تنظیم بازار و کنترل قیمت‌ها از کارهای مهمی است که باید مورد توجه اصناف و اتحادیه‌ها قرار بگیرد.

وی یادآورشد: با تشدید گشت‌های کنترل و بازرسی تلاش می‌شود قیمت‌ها کنترل شده و مشکلی در بازار ایجاد نشود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: از ابتدای سال جاری سه هزار و 107 پرونده در حوزه کالا و خدمات تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

به گفته وی همچنین ۳۲۱ فقره پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز و۲۷۶ فقره پرونده مربوط به بهداشت، دارو و درمان رسیدگی شده است.

محمدی افزود: در مجموع سه هزار و ۷۰۴ پرونده در تعزیرات حکومتی استان رسیدگی شده که بیشترین تخلف در بخش صنفی شامل درج نشدن قیمت، گران فروشی، ارائه ندادن فاکتور و کم فروشی و در حوزه قاچاق کالا و ارز، دخانیات و سوخت است.

وی افزود: پس از رسیدگی به پرونده‌ها، بیش از ۴۳۴ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی برای متخلفان صادر شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز