خبرگزاری کار ایران

به منظور رسیدگی به مشکلات صنایع صورت گرفت؛

بازدید استاندار قزوین از چند واحد تولیدی شهرستان آبیک

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۴۰۷

استاندار قزوین و هیات همراه روز چهارشنبه از چهار واحد تولیدی در شهرستان آبیک بازدید کرده و در جریان مسایل و مشکلات آنها قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بازدیدهای صنعتی مسئولان ارشد استان به منظور رسیدگی به مشکلات و معضلات صنایع استان قزوین، تحقق سیاست جهش تولید و ایجاد رونق اقتصادی و اشتغالزایی صورت می‌گیرد.

در این بازدیدها مهمترین مشکلات و چالش‌های واحدهای تولیدی از زبان مدیران واحدها با استاندار قزوین در میان گذاشته شده و در محل کارخانه برای حل آنها چاره اندیشی و تصمیم گیری می‌شود.

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این بازدیدها که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد،  تاکید کرد: حل مشکلات واحدهای تولیدی استان را مهمترین رسالت و وظیفه مدیران می‌دانیم و تمام تلاش خود را در این زمینه به کار خواهیم گرفت.

جمالی پور اضافه کرد: مشکلات صنایع استان با توجه به نوع و موضوع آنها در کارگروه‌های فرعی و اصلی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مطرح شده و در دو برش استانی و ملی برای حل آنها تصمیم گیری می‌شود.

استاندار قزوین در ادامه از چهار واحد تولیدی شهرستان آبیک در زمینه ساخت قطعات لاستیکی خودرو، ریسندگی و پارچه بافی، تولید انواع چراغ و لامپ ال ای دی و لبنیات بازدید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز