خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری استان خبرداد:

رهایی ۵۷ زندانی جرایم غیرعمد در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۶۱۴

رئیس کل دادگستری استان قزوین از آزادی ۵۷ زندانی جرایم غیر عمد در استان قزوین از ابتدای امسال تاکنون با پشتیبانی خیران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام نوراله قدرتی با اعلام این خبر و با اشاره به مسئولیت‌های اجتماعی افراد و آحاد جامعه نسبت به یکدیگر، گفت: گام‌های خیرخواهانه‌ای که ستاد دیه استان با جذب کمک‌های خیرین در راستای آزاد سازی زندانیان بر می‌دارد باعث رضایت خداوند و کاسته شدن آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان با اشاره به آزادی ۳۶ زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای امسال تا روز گذشته، افزود: میزان بدهی این افراد پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بود که سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان آن از سوی شکات بخشیده شد.

 قدرتی بیان کرد: محکومین مالی و جرایم غیر عمد استان حدود ۱۵۰ نفر هستند که امروز نیز ۲۱ نفر آنان با تلاش‌های ستاد دیه، اداره کل اوقاف، بنیاد مستضعفان و کمک‌های خیرین با میزان بدهی هر نفر  ۲۰ میلیون تومان که مجموعاً حدود ۵۵۰ میلیون تومان بود آزاد شدند.

وی ادامه داد: در نظر داریم تا ظرف چند ماه آینده محکومین مالی با بدهی هر نفر تا سقف ۵۰ میلیون تومان را نیز آزاد کنیم.

مقام ارشد قضایی استان اضافه کرد: باید تلاش کرد موقوفه‌ای با هدف کمک به مددجویان نیازمند توسط خیران ایجاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز