خبرگزاری کار ایران

معاون جمعیت هلال احمر استان:

5 تشکل مردم نهاد در ایام کرونا با هلال احمر قزوین همکاری کردند

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۶۱

معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: 5 تشکل مردم نهاد در بحران کرونا با هلال احمر قزوین همکاری داشته و برای تهیه بسته‌های معیشتی و بهداشتی اقدام کردند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، داود ارجینی به مناسب روز تشکل‌های اجتماعی، اظهار کرد: فعالیت این تشکل‌ها در زمینه تهیه و توزیع سبدهای غذایی، بسته‌های بهداشتی، اطلاع‌رسانی و مسایل فرهنگی، سم زدایی مناطق و محلات بوده است.

معاون جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: جمعیت هلال احمر استان قزوین در موج اول شیوع کرونا تقریبا هفت هزار و ۵۰۰ سبد غذایی توزیع کرد که ۲ هزار و ۵۰۰ سبد آن با همکاری موسسات و نهادهای مردمی تهیه و توزیع شد.

ارجینی بیان کرد: همچنین در این مدت بیش از ۱۰ هزار پک بهداشتی تهیه گردید که حدود چهار هزار بسته آن توسط موسسات و تشکل‌های اجتماعی تهیه شده بود.

این مسئول ادامه داد: این تشکل‌ها همچنین بیش از سه هزار پرس غذای گرم را برای نقاهتگاه بیماران کرونایی و عوامل غربالگری استان تهیه کردند و ۲۲ مددکار را در نقاهتگاه و بیمارستان‌های رازی و بوعلی برای شناسایی بیماران نیازمند کرونایی در اختیار جمعیت هلال احمر استان قرار دادند.

معاون جمعیت هلال احمر استان اظهار کرد: سازمان‌های مردم نهاد و تشکل‌های اجتماعی براساس وظایف ذاتی خود در فعالیت‌ها و برنامه‌های مختلف حضور دارند ولی برخی تشکل‌ها در زمینه امور خیریه، فعالیت‌های بشردوستانه و مسایل فرهنگی همکاری بیشتری با جمعیت هلال احمر دارند.

ارجینی با تبریک روز تشکل‌های اجتماعی، افزود: امیدواریم با هم افزایی میان سازمان‌های مردم نهاد در جهت محرومیت زدایی، بالا بردن سطح آگاهی مردم و فرهنگ سازی در جامعه اقدام کرده و نقش خود را به عنوان بازوان اجرایی دولت در حل مشکلات و معضلات اجتماعی ایفا نماییم.

۲۲ مردادماه به عنوان روز ملی تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز