خبرگزاری کار ایران

کارشناس اداره کل هواشناسی استان:

وزش بادهای شمالی در قزوین ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۷۰

کارشناس اداره کل هواشناسی استان قزوین گفت: وزش باد‌های شمالی در استان قزوین تا صبح روز جمعه در ساعات عصر و شب تداوم دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مریم بهروزی اظهار کرد: با گذر متناوب امواج کم دامنه در سه روز آینده، افزایش ابر و در پاره‌ای از مناطق رگبار، رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را خواهیم داشت.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، برای امروز هم با گذر امواج افزایش ابر و برای برخی از مناطق رگبار و رعد و برق پراکنده خواهیم داشت.

بهروزی پیش بینی کرد: برای روز‌های چهارشنبه و پنج شنبه بارش‌های رگباری مربوط به ارتفاعات شمالی استان است.

وی در ادامه گفت: دیروز با گذر امواج بیشترین بارش باران در شهر سیردان یازده میلیمتر و معلم کلایه ۹ و ۲۴ دهم میلیمتر ثبت شده است.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: همچنین میزان بارش باران در قزوین کمتر از یک دهم میلیمتر بود.

بهروزی با اشاره به اینکه تا روز پنجشنبه دمای هوای استان تغییر چندانی نخواهد داشت، گفت: روز جمعه در کل استان دمای هوای استان به طور نسبی افزایش می‌یابد.

 کارشناس هواشناسی استان اضافه کرد: تا صبح روز جمعه در ساعات عصر و شب وزش باد‌های شمالی تداوم دارد.

وی بیان کرد: بامداد امروز مردم شهر آوج دمای ۱۱ درجه را تجربه کردند و ظهر دیروز در گرمترین ساعات بیشترین دما با ۳۴ درجه در بوئین زهرا گزارش شده است، همچنین در این مدت دمای هوای شهر قزوین ۱۶ تا ۳۳ درجه ثبت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز