خبرگزاری کار ایران

فرماندار البرز:

مشکلات پنج واحد تولیدی در البرز حل شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۱۹

فرماندار شهرستان البرز گفت: مشکل پنج واحد تولیدی بزرگ در شهرستان البرز با همت دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله آب، برق و گاز و همچنین تخصیص تسهیلات لازم بانکی، در جهت تحقق شعار سال مرتفع و به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین،محمد نصیری اظهار کرد: پرداخت بدهی‌های شرکت ایران زاک، رفع مشکل برق و گاز شرکت کلاچ و تقسیط کردن بدهی‌های مربوطه و همکاری با شرکت کاشی الوند در خصوص تخصیص زمین لازم برای توسعه این واحد تولیدی، از جمله اقدامات انجام شده در خصوص احیای دوباره و ایجاد اشتغال‌های جدید این واحدها در شهرستان البرز بوده است.

فرماندار البرز ادامه داد: رفع مشکل واحدهای صنعتی تولی‌پرس و اشکان چینی در بخش گاز و برق با هماهنگی دستگاه‌های خدماتی و کمک در راستای افزایش ظرفیت تولید و اشتغال جدید این واحدها نیز از دیگر اقدامات به عمل آمده در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید بوده است.

نصیری اضافه کرد: در همین راستا، خوشبختانه اواخر سال گذشته و با تخصیص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت اعتبار توانستیم پس از سال‌ها، ضمن پرداخت بدهی‌ها و خرید تجهیزات لازم، بیمارستان رحیمیان را برای شهروندان الوندی راه‌اندازی دوباره کنیم.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش کشاورزی این شهرستان، خاطرنشان کرد: با مساعدت و همراهی دولت در جهت رفع مشکل کم آبی، یکپارچه سازی اراضی و قطره‌ای کردن زمین‌های کشاورزی منطقه در دستور کار جدی قرار گرفت.

به گفته این مسئول، هوشمندسازی چاه‌های آب کشاورزی، با کاهش سطح کشت و افزایش میزان تولید با استفاده از روش‌های علمی جهت بالا بردن راندمان تولید، توانستیم طی چند سال گذشته رتبه‌های شاخص کشوری و استانی را در خصوص تولید ذرت و کلزا کسب کنیم.

فرماندار البرز یادآور شد: باید تلاش کنیم تا با حمایت و تشویق عوامل تولید در بخش صنعت و کشاورزی بتوانیم ضمن رفع کمبودهای داخلی و رفع نیاز شهروندان به کالاهای اساسی، گام‌های مثبت و سازنده‌ای را جهت تحقق نامگذاری‌ شعار سال، برداریم.

نصیری ادامه داد: امسال نیز در راستای جهش تولید به عنوان شعار سال، خوشبختانه اقدامات خوبی در سطح شهرستان البرز صورت گرفته و قصد داریم در بخش صنعت و کشاورزی با رفع هرگونه مانع تولیدی، به اهداف و برنامه‌های از پیش تعیین شده خود برسیم.

شهرستان البرز به عنوان یکی از مناطق صنعتی و کشاورزی با مرکزیت شهر الوند در ۱۵ کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز