خبرگزاری کار ایران

به همت حوزه هنری استان قزوین:

۶۰ برنامه فرهنگی در فضای مجازی اجرا شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۶۰۵

مدیر حوزه هنری استان قزوین گفت: ۶۰ عنوان برنامه با محتوای فرهنگی و هنری از ابتدای امسال تاکنون در فضای مجازی توسط حوزه هنری استان قزوین تولید و اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی هوشمند مدیر حوزه هنری استان قزوین گفت: با توجه به نام گذاری امسال به عنوان جهش تولید توجه به این مهم ضروری است و تولیدات فرهنگی، هنری  اهمیت بسیاری دارد و همچنین حمایت از تولید آثار کیفی و فاخر با اتکا به ارزش‌های دینی توسط هنرمندان بومی از رویکردهای اساسی حوزه هنری در سال جاری به شمار می رود.

مدیر حوزه هنری استان ادامه داد: با توجه به شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل های صادر شده در این خصوص، بخش زیادی فعالیت‌های حوزه هنری استان از کارهای نمایشگاهی و متداول به سمت تولید محتوا و کیفی سازی بخش‌های تخصصی ساماندهی شده است.

هوشمند با بیان اینکه امسال  بسیاری از اهداف و برنامه‌های حوزه هنری در بستر فضای مجازی دنبال می‌شود، تاکید کرد: شیوع کرونا، بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری را به فضای مجازی برد.

وی ادامه داد: در این دوران تولید و انتشار آثار فرهنگی هنری بستر فضای مجازی و ارتقای زیرساخت‌های سخت افزاری در دستور کار قرار گرفت و آثار متعدد فرهنگی و هنری در ابن فضای تهیه و عرضه شد.

این مسئول اضافه کرد: هم اکنون شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌های مختلف را در اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری فعال کردیم و از طریق سایت، شبکه‌های اجتماعی و استفاده از اپلیکیشن حوزه هنری‌، حتی کلاس‌های هنری خود را نیز ادامه دادیم.

مدیر حوزه هنری استان با اشاره به نقش هنرمندان در شرایطی که کشور درگیر شیوع ویروس کروناست، تصریح کرد: هنرمندان و فعالان هنری در این دوره فعالانه و دلسوزانه به شیوه‌های مختلف با مردم همراهی کردند و صدها اثر هنری با موضوع مبارزه با ویروس کرونا تولید شد و با فرهنگ‌سازی مردم را به در خانه ماندن دعوت کردند.

هوشمند با اشاره به تهیه تولیدات فرهنگی مختلف در خصوص اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا،افزود: هنرمندان تولیدات فرهنگی خود در این زمینه را در فضای مجازی منتشر کردند و محتواهای تولید شده در قالب‌های مختلف و متنوع همچون ویدئو، کلیپ، عکس‌نوشت، اینفوگرافی، متن، داستان، شعر و غیره ارائه شد.

وی یادآور شد: با توجه ‌به تعطیل‌شدن کلاس‌ها و کارگاه‌های حضوری، بسیاری از این کارگاه‌ها به‌صورت غیرحضوری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز