خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار:

بهسازی جاده نسیم شمال قزوین به زودی آغاز می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۳۵۷

معاون عمرانی استاندار قزوین گفت: اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال از روز شنبه بیستم اردیبهشت آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، علی فرخ زاد در️ جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان از آغاز اصلاح و بهسازی جاده نسیم شمال از روز شنبه بیستم اردیبهشت ماه خبر داد و گفت: بخش اول عملیات بازسازی این جاده از محور رشت تا تاکستان انجام می‌شود.

معاون عمرانی استاندار افزود: اطلاع رسانی در خصوص انسداد این مسیر باید از هم اکنون توسط صدا و سیما، رسانه‌های جمعی و تابلو‌های راهنمایی به طور جدی آنجا شود تا مردم ضمن آگاهی در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

فرخ‌زاد اضافه کرد: پس از شروع انسداد یک تیم به طور روزانه نتایج و تبعات این موضوع را بررسی و گزارش کنند تا در کمیته فنی تصمیمات مقطعی برای رفع مشکلات احتمالی اتخاذ شود.

وی ادامه داد: افزایش درصدآمار تصادفات جرحی درون شهری که از سوی شهرداری قزوین اعلام شده، بسیار جدی و نیازمند بررسی کارشناسی است.

این مسئول عنوان کرد: درحالی که شهرداری از افزایش آمار تصادفات جرحی در یکسال گذشته خبر می‌دهد، پلیس معتقد است که تصادفات جرحی کاهش داشته و هماهنگی و بررسی بیشتری باید صورت گیرد.

معاون عمرانی استاندار با بیان اینکه هر نوع تصادفات جرحی بسیار جدی است و قابل گذشت نیست، تاکید کرد: یکی از موضوعاتی که باید در اولویت قرار گیرد، اتصال پایگاه داده شهرداری و پلیس است که باید در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز