خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری:

پسماندهای ساختمانی سطح شهر قزوین جمع آوری می شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۱۹۹

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین گفت: جمع آوری نخاله ها و پسماندهای ساختمانی و عمرانی در راستای بهبود سیما و منظر شهری از سطح شهر قزوین جمع آوری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، مهدی امینی اظهار کرد: یکی از برنامه های این سازمان در راستای بهبود سیما و منظر شهری پاکسازی و ساماندهی مبادی شهر از خاک، نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی است.

وی افزود: به همین منظور نخاله و پسماندهای ساختمانی و عمرانی بدون صاحب، توسط عوامل اجرایی ایستگاه های شش گانه خدمات پسماند از سطح شهر به ویژه معابر اصلی جمع آوری می شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری قزوین با اشاره به پاکسازی و تنظیف معابر شهر از خاک و نخاله اضافه کرد: این مهم در راستای بهسازی مسیرها به ویژه مبادی اصلی شهر، از بین بردن آلاینده‌های زیست محیطی، ایجاد نما و منظر زیبا و مناسب برای شهر اجرا می شود.

امینی در پایان یادآور شد: در آئین گرامیداشت روز جهانی زمین پاک که با حضور رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان قزوین برگزار شد، عوامل اجرایی سازمان مدیریت پسماند حدود هزار تن خاک و نخاله ساختمانی انباشته شده در جاده ناصرآباد به زویار را پاکسازی کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز