خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری استان اعلام کرد:

کاهش 27 درصدی جابجایی مسافر در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۷۹۱۶

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین کاهش جابجایی مسافر را از مبدا استان قزوین 27 درصد اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، جواد حق لطفی اظهار کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و سامانه هوشمند تردد شمار برخط در شبانه روز گذشته ۴۸۶ هزار و ۵۶۲ خودرو از محورهای مختلف استان عبور کرده‌اند و میزان تردد در جاده‌ها و آزادراه‌های استان قزوین طی ۲۴ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۱ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل راهداری استان اضافه کرد: در این مدت، ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای استان، چهار هزار و ۹۸۷ مسافر را از مبدا استان جابه جا کرده‌اند که در این بخش نیز نسبت به مدت مشابه سال ۹۷ شاهد کاهش ۲۷ درصدی تعداد مسافران هستیم.

حق لطفی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور افزود: از هموطنان درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود و دیگران نوروز امسال با خودداری از سفر و ماندن در منزل، به ریشه کن شدن هرچه سریع‌تر این ویروس کمک کرده و سفرهای خود را به زمانی دیگر موکول کنند.

تاکنون ۴۷۳ نفر در استان قزوین به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

۳۳۹ تن از بیماران کرونایی در این استان بهبود یافته و متاسفانه ۵۳ تن نیز بر اثر آن جان باخته اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز