خبرگزاری کار ایران

با صدور نامه ای صورت گرفت؛

قدردانی اداره کل فرهنگ و ارشاد استان از اصحاب رسانه قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۹۳۰

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با صدور نامه ای از اصحاب رسانه استان جهت اطلاع رسانی در خصوص شیوع ویروس کرونا قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد حسین اسماعیلی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین از اصحاب رسانه استان با صدور نامه ای تجلیل و تقدیر کرد. متن  نامه بدین شرح است:

جامعه محترم رسانه ای و خبرنگاران فرهیخته استان قزوین؛

جهادگران حوزه رسانه و اطلاع رسانی در میدان دفاع از سلامت، درود بی‌پایان بر شما که در این روزهای سختِ شیوع ویروس کرونا، در کنار  مردم و مسئولین، کار خطیر و ارزشمند اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده دارید و نقش رسانه را بیش از پیش در این راستا نمایان ساخته اید.

بی شک رضای خداوند متعال  و آسایش هموطنان عزیز، تنها هدف ارزنده شما عزیزان است که چشم بر آسایش خود و خانواده تان فرو بسته اید.

 در این روزهای حساس که اطلاع رسانی صحیح و به موقع از اهمیت فوق العاده ای برخوردار  است، شما عزیزان، امید و انگیزه را برای مردم سرزمین مینودری به ارمغان آورده اید .

شاید در این بین جانفشانی و جهاد و پشتکار شما اهالی رسانه‌، آنچنان که باید و شاید به چشم نیاید، لیکن قدر و منزلت این تلاش در درگاه احدیت ماجور خواهد بود.

بدینوسیله مراتب سپاس و قدردانی خود و شورای اطلاع رسانی استان قزوین را به شما بزرگواران که از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا به وظایف خطیر رسانه ای خود به نحو شایسته ای عمل کردید تقدیم کرده و صحت و سلامتی برای همه ملت شریف ایران عزیز از ایزد منان خواستارم.

بدون تردید این روزها با همبستگی ملت بزرگ ایران و توکل به خواوند متعال و رعایت اصول بهداشتی به پایان می رسد، و همگی میهمان بهاری شاد و سبز  خواهیم بود.

محمد حسین اسماعیلی

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز