خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان:

کلیه مجوزهای واحدهای کشاورزی قزوین تا سال آینده تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۳۲۸۴

تمامی مجوزها و پروانه‌های بهره برداری صادر شده برای واحدهای تولیدی بخش کشاورزی در استان قزوین تا پایان اردیبهشت ماه سال ۹۹ تمدید شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، فاطمه خمسه با اعلام این خبر اظهار کرد: این تصمیم با توجه به شیوع ویروس کرونا و نیاز آن دسته از واحدهای تولیدی بخش کشاورزی که موعد انقضا پروانه‌های بهره برداری فعالیت آنها به سرآمده اتخاذ شده است تا برای تمدید پروانه فعالیت خود دیگر نیازی به مراجعه به مدیریت‌ها، مراکز و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی نباشد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان افزود: با توجه به شرایط حاکم بر جامعه و در راستای سیاست‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مبنی بر کاهش ترددهای غیر ضرور و حفظ سلامتی کشاورزان، تولیدکنندگان و بهره‌برداران، خدمات مورد نیاز همه صاحبان‌پروانه‌های بهره‌برداری واحدهای‌تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی که تاریخ اعتبار آنها از اول اسفند به پایان می‌رسد؛ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۹ بدون نیاز به تمدید پروانه، ارائه می‌شود.

خمسه اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌های خدمات رسان به کشاورزان که خدمات مرتبط با تأمین انواع انرژی،سوخت،تسهیلات و… را که باید پروانه‌های دارای اعتبار ارائه کنند، انجام شده تا بهره‌برداران با مشکلی مواجه نشوند.

به گفته وی، صدور تمام مجوزهای جدید اعم از پروانه تأسیس و بهره‌برداری، مجوز فعالیت و …که صدور آن مستلزم مراجعه حضوری متقاضی است به پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ موکول شده است.

این مسئول تاکید کرد: همچنین تا اطلاع ثانوی از برگزاری دوره‌های آموزشی، همایش، جلسات و نشست‌هایی که موجبات تردد و آمدو شد جمعی افراد را از مکان‌های دیگر فراهم می‌سازد خودداری کرده و اجرای آنها به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز